Mikä avuksi kauheaan pms-oireiluun?
Oikeasti nyt, siis perseeseen ammuttu karhu on vähättelyä tässä tapauksessa. Itkuttaa, vituttaa ja raivostuttaa, eikä mikään auta. Toivoo niitä menkkakipujakin armahtamaan tältä helvetiltä, kaikkea olen jo kokeillut ( suklaa, kännit, liikunta ja mielialalääkkeet, mutta tuloksetta kaikki ). Joku päivä tässä tilassa se pinna pettää ja tapan jonkun yhdestä väärästä sanasta. Haluan lukkojen taakse NYT JO!
Kommentit (25)
Nyt niitä hormoneja ei tarvita, koska vauva olisi ennemmän kuin tervetullut. Tietysti oman mielenterveyteni takia olisi hyvä luopua hankkeista näiden olotilojen myötä, mutta kun tiedän sen, että tämä menee ohi ja tavallaan kuuluu asiaan. Tunteita vaan niin vaikea kontrolloida ja nämä päivät yhtä helvettiä aina olleet, mutta miten muuten tasainen ja rauhallinen ihminen voi seota niin, että kaikki 100% pielessä aina kiertopäivillä 24/28? Ja oli asiat niin tai näin ja siinä tuntea sellaista pahaa oloa, että lähinnä murhasunnitelmat mielessä ja kaikki taas poistuu, kun kuukautiset alkavat. Jos joku pilleri pelastaisi tältä tai muu vastaava, joka tasaisi mielen ja kielen ihan hetkeksi.
Ootko kokeillut jättihelokkiöljykapseleita? Mulla ne on ollut pelastus! Mulla oli sellainen olo, että tulen hulluksi, jos ei kohta löydy jotain apua, mut jo ennen ekoja menkkoja oli helpompi olo, vaikka olin syönyt niitä vasta noin 2 viikkoa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 19:00"]
http://keskustelu.suomi24.fi/node/991512
Kiitos näistä, pitänee kokeilla. Toivon niin paljon, että voisin säästyä näiltä olotiloilta jatkossa. Ovat menneet vuosi vuodelta vain pahemmiksi ja koko kuukautiskierto miltei kuin kananlento, jossa mätkähdys maahan pari päivää ennen menkkoja. Ja mielialan lasku, aggressiivisuus ym. sellaista, että itsekin ymmärrän, ettei ole normaalia näin. Todella vaikeaa vain hillitä itsensä ja hyväksyä nämä.
Laita googleen luontaistuote pms-oireisiin, löytyy paljon tietoa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 19:37"]
Ootko kokeillut jättihelokkiöljykapseleita? Mulla ne on ollut pelastus! Mulla oli sellainen olo, että tulen hulluksi, jos ei kohta löydy jotain apua, mut jo ennen ekoja menkkoja oli helpompi olo, vaikka olin syönyt niitä vasta noin 2 viikkoa.
[/quote]
Kiitos vinkistä!
Itse olen syönyt magnesiumia nyt kuukauden ajan migreeniä vähentääkseni, ja hups! On auttanut myös PMS:ään, mikä on ollut järkyttävä vuosikausia. Otan 350-600mg/pv. Sitten auttaa mulla myös lähes hiilariton ruokavalio.
Tsemppiä!