Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos laittaa EMLA-puudutusvoidetta niin voiko epiloida pimpulin?

Vierailija
16.05.2013 |

Tärkeä kysymys. En pysty epiloida pimpulia kun se sattuu. Jos iholle levittää EMLA-puudutusvoidetta ja odottaa tunnin, voiko sitten epiloida pimpulin kivutta/niin ettei satu ihan liikaa? KIITOS!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kokeilet niin kerro, ota myös kipulääkettä.

Vierailija
2/12 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka sanoo pimpuli tarvitsee jotain muuta kun emlaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäisikö joku nyt minullekin, mikä siinä posliinissa on niin tavoiteltavaa, että sen vuoksi kärsitään yhtä jos toista, ja tärvätään sen saamiseen työtä, aikaa, vaivaa ja rahaa?

Vierailija
4/12 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siihen puudukkeita tarvii! Ei se todellakaan niin paljoa satu. Ihan ekoilla kerroilla vähän mutta siihen tottuu. Hyvä epillaattori vain.

Vierailija
5/12 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu se ja kun se iho on siellä alhaalla erilaista,venyy ja paukkuu...no en minä ainakaan ottaisi epilaattorilla, teen sen sokerilla tai surgi waxilla, on paljon parempi eikä satu.

Vierailija
6/12 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 17:43"]

Selittäisikö joku nyt minullekin, mikä siinä posliinissa on niin tavoiteltavaa, että sen vuoksi kärsitään yhtä jos toista, ja tärvätään sen saamiseen työtä, aikaa, vaivaa ja rahaa?

[/quote]

En minä kokonaan posliiniksi aja, eteen jätän "kiitoradan" ;) Minä vaan tykkään, ettei karvat tursua pöksyistä pihalle ja epillaattorilla saa pidemmäksi aikaa sileän tuloksen, eikä kasvava sänki pistele samoin kuin höylällä ajessa. Ihokin rasittuu paljon vähemmän kuin höylätessä. Eikä se mitään kärsimystä ole. Epillointi ei oikeastaan edes satu, on nopea ja riittää kun kerran viikossa - kahdessa ajaa. Höylätä pitäisi joka päivä.

Vierailija
7/12 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 17:49"]

Sattuu se ja kun se iho on siellä alhaalla erilaista,venyy ja paukkuu...no en minä ainakaan ottaisi epilaattorilla, teen sen sokerilla tai surgi waxilla, on paljon parempi eikä satu.

[/quote]

Toi sokerikin on varmasti hyvä. En olekaan sitä kokeillut. Minulla iho ei kyllä sen kummemmin veny eikä pauku tai epillointi satu. Tietysti kun epilloi niin iho täytyy vetää kireämmälle.... niinhän sen joutuu tekemään kun vaha liuskaakin vetää irti... Toki ekat kerrat oli säätämistä ja ähellystä, mutta sen kun oppii tekemään niin on kätevä.

Vierailija
8/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 10:04"]

Kauheasti te näette vaivaa turhan takia! Ei voi kun ihmetellä.

Pakko sanoa, että mua vähän hävettää, että jotkut naiset ovat noin pimahtaneita noiden karvojensa kanssa. Mä jotenkin toivoisin, että tämän kaiken feminismin ja tasa-arvokohkauksen jälkeen naiset nyt sentään sitten olisivat vähän fiksumpia. Antaisivat karvojen kasvaa ja nauttisivat vapaudesta. Mä näen tuon karvanpoistobuumin vain ja ainoastaan paluuna nyrkin ja hellan väliin.

[/quote]

Ajatteletko että naiset poistaa karvat alapäästä vain miesten toiveiden vuoksi? Et voisi enempää väärässä olla. Minunkin mieheni toivoisi että minulla olisi majava, jos en sokeroisi ja antaisin majavan kasvaa niin silloinhan olisin nyrkin ja hellan välissä, mutta minäpä teen niin kuin itse haluan eli poistan karvat.

Vierailija
9/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
10/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti te näette vaivaa turhan takia! Ei voi kun ihmetellä.

Pakko sanoa, että mua vähän hävettää, että jotkut naiset ovat noin pimahtaneita noiden karvojensa kanssa. Mä jotenkin toivoisin, että tämän kaiken feminismin ja tasa-arvokohkauksen jälkeen naiset nyt sentään sitten olisivat vähän fiksumpia. Antaisivat karvojen kasvaa ja nauttisivat vapaudesta. Mä näen tuon karvanpoistobuumin vain ja ainoastaan paluuna nyrkin ja hellan väliin.

Vierailija
11/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki pimpulit! Haluaisin päästä jalkovälin karvoista eroon, siis niistä karvoista mitä kasvaa siinä välilihan ympäristössä, onko se sitten jo pakaran puolta tai mitä lie. Kyseessä ei siis ole limakalvoalue. Voiko (voihan) sillekin alueelle levittää EMLAa? En halua enää sheivata mutta vahaus ilman jonkinlaista puudutetta ei tule kysymykseen, niin hitosti se sattuu. Ajattelin jos alottaisi vahauksen EMLAn avulla kunnes saapi karvat ohenemaan / katoamaan. T. Pimpulipumpuli

Vierailija
12/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä  luin MELA- puudutusvoidetta..