Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toimivia poppakonsteja laihtumiseen?

Vierailija
16.05.2013 |

Ja näsäviisaat voi unohtaa sen "Syö vähemmän" "liiku enemmän" kommentoinnin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta poppakonsteja ei ole.

Vierailija
2/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun "poppakonstini" on, etten syö, vaan täytän mahani teellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö mahdollisimman vähän, pelkkiä kasviksia ja kalaa, ei rasvaa, ei sokeria, ja juo paljon vettä ja vihreää teetä. Kolme kertaa max. päivässä ja ihan pieni annos ruokaa. Paino lähtee nopeasti.

Vierailija
4/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas sanoisin, että syö mahdollisimman paljon, mutta vähäkalorista. Siis oikeasti, kisko kaalia, porkkanaa, yms raakana. Juo vettä.

Tai riko hammas, ei tee mieli syödä mitään.

Hanki suolistobakteeri tai lapamato.

Vierailija
5/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä hiilihydraatteja, suosi proteiineja. Muista syödä yksi kunnollinen ateria päivässä, ettet ala nälkiintyä. Mikäli et osaa itse koostaa ateriaa, syö sellainen jossakin lounasravintolassa suosien kalaa ja kanaa. Muista lautasmalli ruokaa ottaessasi. Ota tietoisesti vähän vähemmän kuin tekisi mieli. Juo paljon, mutta vähäsokerisia ja -energiaisia juomia, kuten Pepsi Max, Cola Zero ja rasvaton maito.

Muista myös liikunta nelisen kertaa viikossa.

Vierailija
6/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilet juomat on tehokkain ja nopein. Riippuu tietty lähtöpainosta paljonko laihtuu eli satakiloinen voi laihtua totaalinutrauksella jopa 10kiloa kahdessa viikossa mut normaalipainoinenkin jonkun kilon kun pitää kalorit alta 600.

Vierailija
7/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 19:02"]

Nutrilet juomat on tehokkain ja nopein. 

[/quote]

Ei ei ei... oleellista ei ole nopeus, vaan muutoksen pysyvyys. Mieluummin 10kg vuodessa pysyvästi kuin 40kg vuodessa, joista sitten 35kg tulee seuraavana vuonna takaisin. Itse laihduin yhteensä 9kg pitämällä kaksi viiden viikon diettikautta sanomillani ohjeilla:

Vältä hiilihydraatteja, suosi proteiineja. Muista syödä yksi kunnollinen ateria päivässä, ettet ala nälkiintyä. Mikäli et osaa itse koostaa ateriaa, syö sellainen jossakin lounasravintolassa suosien kalaa ja kanaa. Muista lautasmalli ruokaa ottaessasi. Ota tietoisesti vähän vähemmän kuin tekisi mieli. Juo paljon, mutta vähäsokerisia ja -energiaisia juomia, kuten Pepsi Max, Cola Zero ja rasvaton maito.

Muista myös liikunta nelisen kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi