Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"mä oon liikemies kellä vaan ollut huumeet myös portfoliossa"

Vierailija
12.07.2020 |

Siis voiko vähättelevämpään sävyyn puhua huumerikoksista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sitä. Haukkuu kaikki vastustajat esim. Imperialisti-sioiksi.

Zinc

Vierailija
2/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin puhuisi kuka tahansa lähiön kasvatti joka vaan sattunut syntymään perheeseen jossa voi rällätä vanhempien rahoilla.

Niin no, sitähän Ranta-Aho onkin. Onko siis yllätys?

Kukaan ei valitse vanhempiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"liikemies" joka ei ole senttiäkään tienannut itse, ja isin kiinteistörahoilla maksoi myös naisystävän laukut, roleksit ja espanjan-asunnon vuokrat..

minä kun olin käsityksessä että liikemies tekee itse tuottavaa liiketoimintaa

Vierailija
4/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa Nikon ja jonkun Kontulassa asuvan Nikon välillä on vain se millaiset vanhemmat sattunut omalle kohdalle, mielenlaatu on tismalleen sama. On ajatustasoltaan elämänkoululainen, ei sivistynyt.

Vierailija
5/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nykyään saa ostaa heroiiniä apteekista? Vielä 1950 luvulla sai sitäkin. Oliko silloin samoja ongelmia huumeiden kanssa kuin nykyään?

Vierailija
6/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin on vaan naiset, nuoret mutta etenkin vanhat, ig:ssä nipukat kovina sydänrivistöjä postaamassa. 💋♡♡♡

Vierailija
7/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös "en kadu mitään"... no jos 13v linnaa tulee, sitten saattaa vähän kaduttaakin

Vierailija
8/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin on vaan naiset, nuoret mutta etenkin vanhat, ig:ssä nipukat kovina sydänrivistöjä postaamassa. 💋♡♡♡

Niin, ei aivokuolleita kiinnosta mistä rahat ovat tulleet kunhan sitä on. Vaikka olisi vain perinyt tai saanut ennakkoperintönä.

Vierailija
9/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo todistaa, että kaveri on mielisairas ja elää harhoissa. 

Missä on itä- mafia kun sitä tarvitaan? Tuollaiselle puppelipojalle voisi olla hyvä hiukan opettaa oikeita gangsterihommia. 

Vierailija
10/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös  lähipiirissä ihan iloittu, että pääsee vankilassa vierailemaan? Elämysmatkailua, sitähän se heille taitaa olla. 

Vankilavierailuja nuorena tehneenä en niistä kyllä mitään glamouria löytänyt, äärettömän ahdistavia olivat. Tunsin, että minuakin pidetään rikollisena toisen känniajojen takia. Mutta onhan huumerikokset vähän toista, ikäänkuin "parempaa" rikollisuutta, kai sitten?

Vierailija
11/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo eroa palstan kannabis-nististä mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän