Addikti
Olen komea ja hyvin varusteltu sinkkumies...
Tulen hyvin toimeen ja asiat hyvin elämässä
Olen huomannut että saatan viikossa pyörittää 6-7 naista ja rumba jatkuu sitä mukaan kun olen saanut heiltä
Mikä selittää tämän käytöksen ja onko naisissa samaa vikaa.. tarkoitan että harrastavatko myös tällaista pelailua🤯
Enkä voi tehdä asialle yhtään mitään
Kommentit (13)
Addikti olet tosiaan tähän palstaan ja huonojen provojen kirjoittamiseen.
En toivo mitään
Mietin että johtuuko siitä että suomalainen nainen on helppo?
Koska ulkomailla matkustaessa ei ole saantiprosentti noin korkea...
Olisikin provo
Todisteita on känny täynnä eikä tarvitse edes provosoida... mietin kumman vika.. mun vai tinder naisten?
Sama. 4 -5 samaa seksikumppania joka viikko, ongelmaksi muodostui kun en tiennyt edellisen panoni olevan toisen panoni parhaita kavereita ja se selvisi vasta seksin jälkeen,nyt odotan milloin kosahtaa ja jään kiinni jos puhuvat toisilleen seksiasioistaan.
suosittele että menet nopeasti testeihin. tapailemasi naiset ovat huonolla onnella olleet yhtä aktiivisia kuin sinäkin.
Seksiaddiktio on oikeasti aika ahdistavaa. Pakonomaisuus ja tyydytyksen haku ohjaa käytöstä, ihminen ei ole vapaa. Luulen, että yleistyy nykyisin Tinder-aikakautena. Hae apua. Suosittelen pidättäytymään kaikista suhteista toistaiseksi ja hoitamaan omaa mieltä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Sama. 4 -5 samaa seksikumppania joka viikko, ongelmaksi muodostui kun en tiennyt edellisen panoni olevan toisen panoni parhaita kavereita ja se selvisi vasta seksin jälkeen,nyt odotan milloin kosahtaa ja jään kiinni jos puhuvat toisilleen seksiasioistaan.
Näin mulla kävi kk sitten ja siinä olikin selittämistä
Olen kyllä monelle sanonut että ovat ainoat panot... se huuma ja metsästys on parasta mut samalla tiedän että tä ei voi olla normaalia...
Vierailija kirjoitti:
Niin ja nainen olen.
Eli onko tuo perusteltavissa että on vaan niin helppoa saada kun miehellä on ns koko paketti kunnossa, mm ulkonäkö, status jne
Vierailija kirjoitti:
suosittele että menet nopeasti testeihin. tapailemasi naiset ovat huonolla onnella olleet yhtä aktiivisia kuin sinäkin.
Kumia käytän aina
Yläpää ei oo täynnä kusta kuitenkaan 👌
2/3