Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs tykkäätte Virpi Sarasvuon uudesta lookista?

Vierailija
16.05.2013 |

Mun mielestä paljon parempi, mummopolkka oli kammottava.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te niitä kuvia näätte? Linkkiä kehiin...

Vierailija
22/32 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 löysikin itse kuvat iltasanomien sivuilta. Ja joo, en tykkää yhtään. Jotenkin mun on vaikea kuvitella että olisi myöskään ukkonsa mieltymyksen mukainen tuossa tukan pituudessa. Väri ei vaikuttanut pahalta.

Vierailija
24/32 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Värittömyys" selittyy pitkälti sillä, että suomalaisilla todella monilla on ns. hailakat värit luonnostaan. Siinä ei paljon auta jos laittaa väriä hiuksiin mutta muu olemus on valju. Toki voi alkaa värjäämään myös kulmakarvojaan, laittaa naamaan itseruskettavaa jne. mutta moni ei jaksa nähdä tuota vaivaa. On helpompaa pysyä suht lähellä omia luonnollisia värejä, vaikka sitten olisikin hieman "valju" olemus. Kaikilla ei ole aikaa/mielenkiintoa/rahaa juosta koko ajan kampaajalla värjäämässä juurikasvua ja kulmia/ripsiä jne. Kun on helppohoitoinen malli ja väri lähellä omaa, muutama kerta vuodessa riittää.

Vierailija
25/32 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä, korostaa tuota kolkkoa jähmettynyttä "hymyä", joka on sama hänellä aina. 

Uusi tukka tuo jotenkin tuon massiivisen miesmäisen vartalon enemmän esille. Aiempi tyyli oli feminiinisempi ja siksi parempi. 

Vierailija
26/32 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi jees! Hienoa, että uskaltaa kokeilla uusia värejä ja muotoja. Ihan liikaa näkee noita liukuvärjättyjä polkkia jne. ja kerrosleikkattuja puolikananperseitä. Hieno homma.

Vierailija
27/32 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, nytkö punaiseksi värjätty lyhyt tukka onkin upeaa ja tyylikästä? Ennenhän sellainen on täällä tampattu maanrakoon.

Vierailija
28/32 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti, tosin kävelytyylistä huomasi et on urheilija :) Sitä en kyllä ymmärrä mitä nuo poliitikot änkevät joka paikkaan - no tiestysti äänien toivossa, mutta aika säälittävältä tollanen touhu vaikuttaa. Virpille sen sijaan oikein osuva juttu.

Vierailija
29/32 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan lyönyt lyttyyn minkään sortin hiuksia. No ehkä kananperse meni vähän överiksi... Minusta enemmän kysymys yksilöstä. Jollekin sopii joku malli ja väri, toiselle ei. Mutta tärkeintä on, että itse tyytyväinen.

Minusta Virpin hiukset on tosi kivat ja freshit. Sopii hyvin, kun hänellä pisamiakin.

Vierailija
30/32 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.

Vierailija
31/32 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tuo kampaus, väri ehkä menis mutta tuossa kuvassa tuo keesi- tyylinen kampaus on kammottava. Ja aivan liikaa meikkiä! liika meikki vanhentaa, varsinkin paksu meikkivoidekerros. Entinen look olisi ollut parempi värin vahvistamisella/pehmentämisellä, laitettuna + kevyellä meikillä.

Vierailija
32/32 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 13:52"]

Hirveä tuo kampaus, väri ehkä menis mutta tuossa kuvassa tuo keesi- tyylinen kampaus on kammottava. Ja aivan liikaa meikkiä! liika meikki vanhentaa, varsinkin paksu meikkivoidekerros. Entinen look olisi ollut parempi värin vahvistamisella/pehmentämisellä, laitettuna + kevyellä meikillä.

[/quote]

No herranjestas, sillähän on kuvassa NÄYTÖSmeikki...