Serkulla oli eilen häät. Facebookin mukaan olinkin serkussarjan ainoa, jota ei kutsuttu
Oli ihan mahtava fiilis, kun facebookiin pamahti kuva morsiamesta serkkujensa kanssa ja niinpä huomasin, että olinkin meidän puolen suvun ainoa serkku, jota ei oltu kutsuttu. En edes tiennyt häistä, eikä isänikään niistä mitään ole maininnut. Näytti olleen paikalla kuvien mukaan naisystävänsä kanssa. Ei mielestäni olla riidelty koskaan mutta ei nyt mitään läheisempiä ystäviäkään, mutta miksi muut kutsuttiin, mutta minua ei? Toivon todella nyt vastamäkeä täynnä olevaa, lyhyttä ja onnetonta avioliittoa heille. HV koko suku.
Kommentit (50)
Loukkaa, kun periaatekysymys. Muut serkut kutsuttiin, minua ei ja meitä on yhteensä yhdeksän serkkua.
Oisitko edes halunnut mennä noiden lähes tuntemattomien ihmisten häihin?
Olen ainoa lapsi, joten sisaruksia ei ole. Ja tuo,etten ole somessa lainkaan, ei ollut minun viestini
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen väliä jonkun sukulaisen häillä on ?
No niinpä. Ne eroo kuitenkin
Sitä sattuu. Tottuu, kun tarpeeksi usein sattuu. Tai ehkä ei totu :(
Vierailija kirjoitti:
Harvoin posti mitään hukkaa.
Uskomattoman monta kutsua on kyllä ainakin meidän suvulla mennyt hukkaan postin toimesta. Tai sitten tulevat pari päivää ennen juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä noista stressaamaan, ei minuakaan kutsuttu. Itse asiassa ei tuollaisesta tarvitse häiriintyä, joskus voi olla kyse siitäkin että serkku tajuaa ettei sinua oikeasti kiinnostaisi joku hääjuhlahengailu. Ja siksi säästi sinut nololta kieltäytymiseltä jättämällä taktisesti kutsumatta. Koska et olisi kuitenkaan mennyt. Näin ajattelen, ajattele siinäkin =)
Sanoo sukumme pissis. Osaatko edes hävetä??? Huh huh mitä prinzessalla vielä edessä.
Minua ei kutsuttu mummini hautajaisiin.
Voisi olla meidän serkuksista kyse, yhtä ei enää kutsuta mihinkään, sillä se on alkoholisti, kukaan ei sitä katsele enää missään.
Vierailija kirjoitti:
Yhden jättäminen kutsutta on törkeän epäkohteliasta. Vrt lasten synttärit. Saat olla loukkaantunut ja ihmeissäsi. Minäkin olisin.
Fb-päivitykseen kommentoisin vain "Onnea ❤".
Nyt puhutaan kuitenkin serkuista, jotka eivät selvästikään ole edes tekemissä ainakaan ap:n kanssa, ei mistään lasten kaveriporukasta, joka näkee toisiaan päivittäin.
Ei paljoa kiinnostaisi, jos serkku ei kutsuisi häihin. Hyvä vaan, jos kutsua ei tule.
Sukumme on viisasta väkeä. Serkut eivät kutsu toisiaan häihinsä.
Ainakin oma äitini ei ikinä välitä sukulaisten kutsuja lapsilleen. Kertoo toki myöhemmin että siellä kaikki serkkunne olivat...
Minäkin olin ainoa serkuista, jota ei kutsuttu. Ei haittaa, säästyi nekin lahjarahat minulle tärkeämpiin ihmisiin.
Nyt kipinkapin omia häitä järjestelemään, jotta pystyt antamaan samalla mitalla takaisin. Muuten tämä asia tulee vaivaamaan sinua loppuelämäsi.
Jospa morsiuspari piti itsestäänselvänä, että isäsi välittää kutsun sinullekin? Varsinkin jos on yksin asuva, ihmistä pidetään kuin vanhempiensa jatkeena, jolle ei tarvitse omaa kutsua lähettää ja nyt serkkusi luulee, että tiesit häistä ja kutsusta, mutta et päässyt tulemaan.