Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi jos en lähetä seks kuvia en rakasta sitä.

Vierailija
12.07.2020 |

Ollaan kaukosuhteessa. Onko tämä jonkinlaista manipulointia?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa sanoa sille, että kukaan psyykkisesti terve ei rakasta ihmistä mitä ikinä ei ole nähnyt ja jonka kanssa ei ole tiivisti elänyt.

Vierailija
42/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies rakastaa, hän kunnioittaa vaikka sanoisit ei.

Tytöt te olette arvokkaita yksilöitä ilman kenenkään, varsinkaan tuollaisten mielipiteitä.

Arvostakaa itseänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin lähetät, koska on ihanaa, että miljoonat miehet voivat katsella kuviasi netistä.

Vinkki: fiksujakin miehiä on olemassa.

Olen tuntenut tämän miehen netissä 4 vuotta. Sanoi etten luota häneen ja rakasta jos en lähetä alastonkuvia.

t. AP

Netissä tuntenut 4 vuotta😂 Anna mun kaikki kestää. No eiköhän sille voi laittaa vaikka koiran värkistä kuvan ja käskeä runkata sille.

AP vanha sodomisti taas vauhdissa.

Vierailija
44/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki h.irvitykset vaatii toiselta rakkautta jota itse eivät demonstroi, saati normaalia kunnioitusta.

Vierailija
45/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattaa sanoa sille, että kukaan psyykkisesti terve ei rakasta ihmistä mitä ikinä ei ole nähnyt ja jonka kanssa ei ole tiivisti elänyt.

Saanen olla eri mieltä. Mielikuvitustyttöystäväni ja minun pitkä suhde on suoraa seurausta nimenomaan siitä ettei hän ole nähnyt minua eikä minun ole tarvinnut liian tiiviisti elää kiinni hänessä. Ikävää kun leimataan ihmistä hulluksi noin heppoisin perustein taidat olla itse hullu.

Vierailija
46/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP...jos olet tuntenut miehen NETISSÄ 4 vuotta niin voisi sinunkin kellot jo vähän helistä. Tietenkään et missään nimessä lähetä intiimikuvia jollekkin tuntemattomalle runkkarille netissä. Blokkaa se ja etsi joku paikallinen joka haluaa nähdä sinua face to face ilman tissikuvien aneluja.

Vierailija
47/47 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa laita !

Sinä itse päätät aina mitä haluat ei toiset.