Aikooko muut matkustella tänä vuonna?
Itse aion lähteä matkoille viimeistään syksyllä, en vielä tiedä minne mutta vähän kaikkialle.
Kommentit (16)
Kyllä. Omalla parvekkeellani. Ajattelin ostaa sinne teltan!
Huomenna aukeaa rajat moneen maahan. Tähänkin asti on päässyt vaikka mihin, mikä tietysti koronahysteerikkoja on kauhistattunut. Terveisiä Italiasta! 😎
Lomalainen kirjoitti:
Huomenna aukeaa rajat moneen maahan. Tähänkin asti on päässyt vaikka mihin, mikä tietysti koronahysteerikkoja on kauhistattunut. Terveisiä Italiasta! 😎
Älä sitten itke ja valita lokakuussa, kun taas kaikki laitetaan kiinni. Muistele silloin lämpimästi Italian-reissuasi.
Olen jo matkustellut. En tiedä, tuleeko reissattua lisää.
Eka reissu oli hiihtolomalla ennen kuin alkoi Euroopassa olla koronaa ja toka reissu oli nyt kesälomalla sinne Suomeen.
En ole lähdössä ulkomaille ennen koronarokotetta. Olen matkustellut riittävästi ennen koronaa ja en näe nyt mitään järkeä matkustella.
Uskomatonta, että joku edelleen puhuu "koronahysteerikoista". Älyvapaata.
Ulkomaille lähden joulukuussa jos tilanne on rauhoittunut, muuten matkailen ihan kotimaassa.
En. En kyllä matkusta muutenkaan. Nautin, kun saan olla omassa kodissani. Ei todellakaan kiinnosta lähteä yhtään minnekään.
En matkusta ennen rokotetta. Korkeintaan Hgin julkisilla tarvittaessa. En myöskään kotimaassa koska ei ole autoa. Mihinkään pitkänmatkan juniin tai busseihin en mene.
Mulle riittää läheisessä ostarissa käynti kaksi kertaa vuodessa. Siellä tulle ulkomaalaiskiintiö täyteen alle tunnissa.
Haluaisin tulla käymään Suomessa tämän vuoden aikana mutta katsotaan onko vierailu sukuloimaan järkevä edes loppuvuodesta.
Olihan tuo tavoitteena. Ehkä sitten talvella, kun täällä ei lunta tule.
Vierailija kirjoitti:
Lomalainen kirjoitti:
Älä sitten itke ja valita lokakuussa, kun taas kaikki laitetaan kiinni. Muistele silloin lämpimästi Italian-reissuasi.
Tietysti muistelen. Sillähän juuri jaksaa syksyn räntäsateessa.
Ei. Ei ole varaa ollut ikinä matkustella mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Lomalainen kirjoitti:
Miten niin "taas"? Ei Suomessa ole missään vaiheessa ollut kaikki kiinni.
Syksymmällä lähdetään reissuun