Mies sanoi jos en lähetä seks kuvia en rakasta sitä.
Ollaan kaukosuhteessa. Onko tämä jonkinlaista manipulointia?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa kun oma aviomies haluaa kuvata seksiämme. Ei tällaista ennen ollut, vaan vasta viime vuosina. Avioliitossa olemme olleet jo 12v. Mutta nykyisin aina sekstaillessamme mies kaivaa jossain vaiheessä kännykän esiin ja alkaa kuvaamaan. Lähikuvia siis mun intiimipaikoista ja myös sitä kun olemme aktissa. Kyllä mä tiedän, että voin tämän kieltää, mutta siitä tulee hirveät riidat, kokeiltu on. Jotenkin ajatus etoo, kun tietää että mies sitten katselee näitä kuvia ja tekee itselleen asioita.
En suostuisi, tuohan on vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa kun oma aviomies haluaa kuvata seksiämme. Ei tällaista ennen ollut, vaan vasta viime vuosina. Avioliitossa olemme olleet jo 12v. Mutta nykyisin aina sekstaillessamme mies kaivaa jossain vaiheessä kännykän esiin ja alkaa kuvaamaan. Lähikuvia siis mun intiimipaikoista ja myös sitä kun olemme aktissa. Kyllä mä tiedän, että voin tämän kieltää, mutta siitä tulee hirveät riidat, kokeiltu on. Jotenkin ajatus etoo, kun tietää että mies sitten katselee näitä kuvia ja tekee itselleen asioita.
Nieletkö?
Seksuaalisuus ja seksi on oleellinen osa suhdetta. Laita nyt vaan pllukuvia, äläkä ole töykeä bitch. Teitä naikkosia pitäisi vähän koulia ja kouluttaa parempikäytksisiksi miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikuvia? Siis sellaisia, joissa harrastat seksiä jonkun kanssa? En ihan ekana olisi sellaisia mutta alastokuvat olisivat ihan kivoja.
Kukaan toimivat aivot omaava ihminen, ei lähetä alastonkuviaan yhtään mihinkään.
Hei kana-aivo, miksi ei lähettäisi? Esimerkiksi omalle rakkaalleen.
Todella outo epäilyttävää jos on totta... En miehenä koskaan pyytäisi naiselta tuollaista. En myöskään ymmärrä naisia jotka sellaisia kuvia laittavat nähtäville ties millaisille sivuille, vaikka eivät muka olisikaan "tunnistettavissa".
Nykynaiset kuriin kirjoitti:
Seksuaalisuus ja seksi on oleellinen osa suhdetta. Laita nyt vaan pllukuvia, äläkä ole töykeä bitch. Teitä naikkosia pitäisi vähän koulia ja kouluttaa parempikäytksisiksi miehiä kohtaan.
Otatko aht€riin, poju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikuvia? Siis sellaisia, joissa harrastat seksiä jonkun kanssa? En ihan ekana olisi sellaisia mutta alastokuvat olisivat ihan kivoja.
Kukaan toimivat aivot omaava ihminen, ei lähetä alastonkuviaan yhtään mihinkään.
Ja sitten kun ero tulee, ovat nämä ”Omalle Rakkaalle 🥺🥰” lähetetyt kuvat yleisessä jaossa. Että onnea vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun ero tulee, ovat nämä ”Omalle Rakkaalle 🥺🥰” lähetetyt kuvat yleisessä jaossa. Että onnea vaan.[/quote
]Ei tietenkään välttämättä aina, mutta suuri riski sellaiseenkin on kyllä olemassa. Kyllä naisella pitää olla sen verran selkärankaa että pystyy tuollaisesta kieltäytymään ja jos sen takia tulee jätetyksi niin tuskin se sitä oikeaa on
Valitse mikä tahansa tissisivusto, sielä joku kuva ja linkitä se miehelle. Kerro, että rakastan sinua niin paljon, että haluan jakaa sen tunteen koko maailmalle.
Jaa, meillä taas nainen halusi munan kuvia. Sanoin että onnistuu kun ensin itse aloittaa pelin. Aloitti se ja sitten mä perässä. Upea nainen mulla, edelleen.
Mielikuvitustyttöystäväni on myös upea nainen, mutta en silti halua hänen munankuviaan. Harmittaa lähinnä kun sen housuissa pullottelee joissain kuvissa. Voihan sitä nainenkin olla miest talossa, mutta ei sen takia nyt tarvitse munia kasvattaa kivan pienen pimpin tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun ero tulee, ovat nämä ”Omalle Rakkaalle 🥺🥰” lähetetyt kuvat yleisessä jaossa. Että onnea vaan.
Se olisi rikos. Että onnea vaan.
Ja miksi naiset haastavat niin paljon riittaa erotessa?
mistä te löydätte näitä ääliömiehiä? vai onko niitä netissä? enpä oo sieltä etsinyt.
Sun miehellä on varmaan albumi nimeltä ääliönaiset netissä ja se on pullollaan naisten lähettämiä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin lähetät, koska on ihanaa, että miljoonat miehet voivat katsella kuviasi netistä.
Vinkki: fiksujakin miehiä on olemassa.
Olen tuntenut tämän miehen netissä 4 vuotta. Sanoi etten luota häneen ja rakasta jos en lähetä alastonkuvia.
t. AP
Netissä tuntenut 4 vuotta😂 Anna mun kaikki kestää. No eiköhän sille voi laittaa vaikka koiran värkistä kuvan ja käskeä runkata sille.
Konteksti on outo. Olette nettisuhteessa olleet jo vuosia mutta ette siis ikinä nähneet irl? Älä lähetä, kuulostaa oudolta ja toi "et rakasta jos et lähetä" on auttamattoman lapsellista. Nakukuvien lähettelyssä ei nyt sinänsä mitään pahaa, voivat olla hauska lisä ja ylläpitää kiinnostusta esim etäsuhdekauden aikana. Kuvien vuotamiseen pitää olla tosin varautunut. Jos maailmasi murtuu siitä että kuvasi mahdollisesti saattavat joskus vuotaa julki, vaikka esed 0.1% mahd. älä tee sitä. Jos olen sinut asian kanssa niin miksei.
Henkisesti impotentti mies. Tarvitsee jatkuvaa vahvistusta siitä, että kykenee panemaan sinua.