Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (1182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten tällainen hyvin öositiivinen ja lämminhenkinen aloitus saakin vihaajia liikkeelle. Kaikki ei ymmärrä elämän monimuotoisuutta ja erilaisuutta. Kertonee kyseisten henkilöiden älykkyysosamäärästä kaiken olennaisen.
Samaa mieltä tuosta älykkyysosamäärästä. Täytyy olla todella i.iootti, jos laskee itsensä leviämään vaaralliselle tasolle. Tietoa lihavuuden haitoista on vaikka kuinka, mutta jos ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. I.diootteja kerta kaikkiaan.
Tekstistäsi päätellen sinulla ei olisi kovinkaan paljon varaa arvostella muiden älykkyyttä.
Joko taas yksi läski siinä kiukuttelee?
Jos 14% rasvoissa oleva mies on mielestäsi läski niin sitten. Olen toki lihaksikas enkä laiha hukkapätkä.
Mistä teitä löytyy???? T. sinkku kaunis XL-nainen
Pulleat reidet ja pohkeet naisella ison pyllyn jatkona on todella seksikkäät. Mahaakin saa olla aika runsaasti ennen, kuin se on liikaa.