Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (1152)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä paras sänkyyn on aasialainen lyhyt ja hoikka nainen. Sellaista on niin kevyt pyöritellä sängyssä. Ei millään halua enään pulskaa naista peittoa heiluttaa!
Miksi ihmeessä ähellät peiton alla? Peitto pois, niin näkeekin sitä toisen paljasta ihoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä paras sänkyyn on aasialainen lyhyt ja hoikka nainen. Sellaista on niin kevyt pyöritellä sängyssä. Ei millään halua enään pulskaa naista peittoa heiluttaa!
Miksi ihmeessä ähellät peiton alla? Peitto pois, niin näkeekin sitä toisen paljasta ihoa!
Ja läskissähän sitä vasta riittääkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja läskissähän sitä vasta riittääkin :)
Eikös se ole sitten hyvä
Totta! Myös nainen nauttii huomatessaan, että mies pitää näkemästään
Erikoista keskustelua, jotekin kuin pulskista naisista ei kukaan voisi tykätä. Olisi ihana kun saisi vaimon vielä kaunistumaan 10 kg. Jotenkin ihana kun siitä saa "kiinni" ja on tisua ja nisua.
Entä jos on mahaa ja reittä, muttei kivoja rintoja tai nättejä kasvoja...?
Vierailija kirjoitti:
Ihana 🥰
Vierailija kirjoitti:
Erikoista keskustelua, jotekin kuin pulskista naisista ei kukaan voisi tykätä. Olisi ihana kun saisi vaimon vielä kaunistumaan 10 kg. Jotenkin ihana kun siitä saa "kiinni" ja on tisua ja nisua.
Miksi olet vaimosi kanssa, jos et pidä sitä riittävän kauniina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet vaimosi kanssa, jos et pidä sitä riittävän kauniina?
Eihän hän sanonut mitään "riittävän kauniista" vaan mielestään kauniista tulisi parin kilon myötä vielä kauniimpi. Kun ihmiset liian usein ajattelee että ekstra kilot olisi yhtä kuin ruma, niin hän toteaa vaan toisin.
Ja parinvalinnassa lienee monia muitakin merkittäviä asioita kuin pelkkä ulkonäkö.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Paksut reidet, iso pylly ja pyöreä maha ovat seksikkäitä. Siinä pienehköt käyeen sopivat tissit, niin paketti on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksut reidet, iso pylly ja pyöreä maha ovat seksikkäitä. Siinä pienehköt käyeen sopivat tissit, niin paketti on valmis.
Täällä olen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla.