Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (1182)

Vierailija
1161/1182 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä miten tällainen hyvin öositiivinen ja lämminhenkinen aloitus saakin vihaajia liikkeelle. Kaikki ei ymmärrä elämän monimuotoisuutta ja erilaisuutta. Kertonee kyseisten henkilöiden älykkyysosamäärästä kaiken olennaisen.

Samaa mieltä tuosta älykkyysosamäärästä. Täytyy olla todella i.iootti, jos laskee itsensä leviämään vaaralliselle tasolle. Tietoa lihavuuden haitoista on vaikka kuinka, mutta jos ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. I.diootteja kerta kaikkiaan.

Tekstistäsi päätellen sinulla ei olisi kovinkaan paljon varaa arvostella muiden älykkyyttä.

Joko taas yksi läski siinä kiukuttelee?

Vierailija
1162/1182 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä miten tällainen hyvin öositiivinen ja lämminhenkinen aloitus saakin vihaajia liikkeelle. Kaikki ei ymmärrä elämän monimuotoisuutta ja erilaisuutta. Kertonee kyseisten henkilöiden älykkyysosamäärästä kaiken olennaisen.

Samaa mieltä tuosta älykkyysosamäärästä. Täytyy olla todella i.iootti, jos laskee itsensä leviämään vaaralliselle tasolle. Tietoa lihavuuden haitoista on vaikka kuinka, mutta jos ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. I.diootteja kerta kaikkiaan.

Tekstistäsi päätellen sinulla ei olisi kovinkaan paljon varaa arvostella muiden älykkyyttä.

Joko taas yksi läski siinä kiukuttelee?

Jos 14% rasvoissa oleva mies on mielestäsi läski niin sitten. Olen toki lihaksikas enkä laiha hukkapätkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1182 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti kyllä, ihrakasa  ei.No en halua halveerata ketään naista joten anteeksi.

Vierailija
1164/1182 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti kyllä, ihrakasa  ei.No en halua halveerata ketään naista joten anteeksi.

Joo tosi merkitsevä anteeksipyyntö, kun piti silti tuollainen ajatus julki kirjoittaa. Helpommalla olisit päässyt kun olosit vaan jättänyt kommentoimatta.

Vierailija
1165/1182 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aiheuttaa kaksi naista hyvin eroottisen fiiliksen, ihan vain normaali keskustelu. Tuo eroottinen lataus kestää päiviä kohtaamisesta.

Toinen naisista omaa hyvin reilun takapuolen. En tiedä onko tuo osa naisesta viehättymistä, mutta se ei ainakaan laske kiinnostusta. Toisella naisella taas on reilut mutta hyvin matalalle ulottuvat rinnat ja takapuoli jossa on selkeästi pehmeyttä. 

Ketjuun liittyen. Kyllä. Kiihotun naisista jotka ovat useiden mielestä lihavia. Ei sen takia ettenkö saisi muita, vaan heissä on jotain maagista. Ulkonäkö on vain yksi pieni osa.

Vierailija
1166/1182 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kiteytetty hyvin se pointti. Itsekkin sytyn useinmiten juuri joidenkin mielestä lihavista nausista, mutta en pelkästään ulkonäön vuoksi. Usein pyöreämmät naiset ovat parempaa seuraa ja osaavat huomioida paremmin toisten tarpeet. Samoin, kuin itsekkin haluan kumppanillani olevan huomioitu ja haluttu olo.

Vierailija
1167/1182 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut sängyssä pyöreämmän naisen kanssa mutta haluaisin. M33

Vierailija
1168/1182 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon syöttö sika kiinnostaa saa möyriä ja röhkiä 🐷

Vierailija
1169/1182 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon syöttö sika kiinnostaa saa möyriä ja röhkiä 🐷

Zoofilia on kiellettyä. Onneksi.

Vierailija
1170/1182 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut sängyssä pyöreämmän naisen kanssa mutta haluaisin. M33

Etkä muuten hoikemmankaan kanssa.

Vierailija
1171/1182 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pyöreässä naisessa korostuu naisellisuus aivan eritavalla. Tiedän paljon kauniita naisia erikokoisissa vartaloissa, mutta kaikista kuumimmat muijat on yleensä kokoa xl-xxl.

Vierailija
1172/1182 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1173/1182 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin biitsillä liian pienissä bikineissä keikistelevä lihavuus saa pääni kääntymään.

Kääntyykö sun pippeli jotenkin?

Vierailija
1174/1182 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin biitsillä liian pienissä bikineissä keikistelevä lihavuus saa pääni kääntymään.

Kääntyykö sun pippeli jotenkin?

Ylös päin

Vierailija
1175/1182 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pyöreässä naisessa korostuu naisellisuus aivan eritavalla. Tiedän paljon kauniita naisia erikokoisissa vartaloissa, mutta kaikista kuumimmat muijat on yleensä kokoa xl-xxl.

Kieltämättä muodokas nainen on hyvin kiihottava. Sellaset pulleat tissit ja kiinteä pylly. Mutta sitten kun nainen näyttää pallolta, jolla on pää ja jalat, niin hyi h.lvetti.

Vierailija
1176/1182 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kiitos näistä kommenteista😘. T muhkea peräsin ja pulleat purjeet ja masu

Taitaa olla sarkasmia! minua etoo läskittt naiset.

Vierailija
1177/1182 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pehmeä nainen on parasta.

Vierailija
1178/1182 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pehmeä nainen kiihottaa. Siinä vaan käy monesti että minä saan nautinnon ja nainen  Ihmettelee  kun minulla seisoo koko ajan.  Eivät ymmärrä että visuaalinen nautinto on myös tärkeää. 

Vierailija
1179/1182 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleus voi olla kiihottavaa, jos sitä löytyy oikeista paikoista. Pieni pömppövatsa ei häiritse, jos sitä kompensoi nätti naama ja muuten naisellisen muodokas vartalo. 

Liian lihava maha (siis sairaalloisen ylipainoinen) on sen sijaan on vastenmielistä molemmilla sukupuolilla.  Samoin liian lihavat raajat.

Vierailija
1180/1182 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olisiko n.40-vuotias upea brunetti. Isot rinnat ja hyvä peppu. Ei mikään sairaalloisen lihava vaan muotoja sopivasti. Kyllä kääntää aina pään.  Kelpaisi milloin vain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi