Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (1103)

Vierailija
1101/1103 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nämä ylipainoisia naisia himoitsevat miehet ajattele ainakaan sitä, mitä lihavuus tekee naisen terveydelle ajan mittaan. Mutta mitäpä terveydestä.

Toisten kehojen haukkujat eivät ainakaan ole terveyden puolestapuhujia. Jos tietoisesti haukkuu ja väheksyy muita ja pahentaa muiden mielenterveyttä, ei todellakaan edistä terveyttä vaan heikentää sitä. Tutkimuksissakin on toistuvasti havaittu, että painoon liittyvä stigma ja kehojen häpäisy lisäävät psyykkistä kuormitusta, ahdistusta ja masennusta sekä vähentävät terveydenhuollon ammattilaisten avun piiriin hakeutumista. Mielenterveyden ongelmat ovat todellakin merkittävämpi terveysriski ja suurempi taakka valtion taloudelle kuin ylipaino, ja siksi toisten kehojen pilkkaamista on mahdotonta perustella terveyshuolilla, se kun tekee paljon enemmän haittaa kuin hyötyä.

Vierailija
1102/1103 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nämä ylipainoisia naisia himoitsevat miehet ajattele ainakaan sitä, mitä lihavuus tekee naisen terveydelle ajan mittaan. Mutta mitäpä terveydestä.

Kai sä tiedät että miehelle 20% alkaa olla epäterveellinen rasvaprosentti mutta naisella se raja on 32%?

Jostain syystä ollaan vähän erilaisia, johtuisiko vaikka siitä että rasvan varastoiminen on auttanut kohdussa kasvavaa jälkeläistä selviytymään vaikeina aikoina? Raskauden aikana erittyvä HCG eli istukkahormoni mahdollistaa rasvavarastojen hyödyntämisen jälkeläisen ravinnoksi mikäli ruoasta on pula.

Lisääntymisnäkökulmasta on siis luonnollista että mies tuntee vetoa muodokkaampaan ja suurikokoisempaan naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1103 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokit ja kulinaristit tietää

#FatIsFlavour

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi