Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (1103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse lihaksikas ruumiinrakenteeltani kun treenaan ahkerasti joten virallisesti mun pitäis kai tykätä laihoista sporttitytöistä. Vaan eipä ne nappaa, vain plus- kokoinen kaunotar on meikäläisen mieleen.😊
En ymmärrä miehiä joita hävettää kävellä kaupungilla naisensa kanssa jolle on kertynyt muutama ylimääräinen kilo, kurvit on seksikkäitä.
Muutama ylimääräinen kilo= +15 kg?
Mä taas en ymmärrä, miten joku mies kävelee ylipainoisen naisen kanssa asiasta ylpeänä.
-Muodot. Kurvikkaammalla naisella on poikkeuksetta suuret rinnat ja mukavan muhkea takamus. Aika olennaisia juttuja ainakin itselle.
-Seksi on ihan mahtavaa. Nykyään kun on oletus että naisten pitäisi olla luurankoja. Kun tällainen nainen löytää miehen joka nauttii hänen vartalostaan niin seksi on mahtavaa, sitä on paljon ja se tapahtuu usein naisen aloitteesta. Osaavat ottaa seksistä todellakin kaiken irti ja estoja on vähemmän.
- luonne, ovat keskimäärin paljon hauskempaa ja rennompaa seuraa. Kaikenlainen takakireys puuttuu ja yhteiselo on helppoa ja mutkatonta
- Kodista ja lapsista huolehtiminen on sydämen asia, tämä ainakin itselle tärkeää.
Niin joo ja itse kun olen ruumiinrakenteeltani ihmistankki niin näyttäisin todella typerältä 160/50 naisen kanssa. Tollainen 110/170 sopii huomattavasti paremmin, eikä jää muuten siitä kiinni ettenkö jaksaisi häntä nostaa.
Toki ymmärrän jos mies on kynäniskainen pyöräilijä niin ei välttämättä ole kiva jos nainen on vantterampi.
Mutta kai jokainen kävelee ylpeänä sellaisen naisen kanssa mistä pitää, minä ainakin omani😊
Muhkeana naisena allekirjoitan ton, että kun löytyy mies, jota oma ulkonäkö viehättää on seksikin parempaa. Se on just tollasta miten kuvaat sitä.
Lihavuus on tässä ajassa niin kaukana vallitsevista kauneusihanteista, että me muhkeat naiset tarvitsemme ehkä tavallista enemmän sanoitusta siitä, että omat muodot viehättää ja kiihottaa.
Voi sanoa ihan rehellisesti että jos olisi kumppani hakusessa niin olisin pyytänyt sinua treffeille ihan pelkkien kirjoitustesi perusteella. Niiden perusteella uskoisin sinun olevan hyväsydäminen ja herkkä, olet todennäköisesti hyvää keskusteluseuraa ja nautit kumppanin huomionosoituksista.
Mutta älä huoli ulkonäöstäsi, kaikilla meillä miehillä ei ole sama maku ja meitä on todella paljon kenelle muodokkaampi on mieleisin vaihtoehto. Itse olen naimisissa aiemmin kuvailemani naisen kanssa ja harmittaa kun hänkin kaikista saamistaan kehuista ja huomionosoituksista huolimatta kipuilee välillä asian kanssa vaikka mitään aihetta siihen ei ole. Se on tämä median luoma illuusio siitä että miehillä olisi yksiselitteinen naistyyppi mistä ne pitävät.
Mutta toivottavasti kirjoitukseni piristi sinua tai muitakin vastaavassa tilanteessa olevia. Suurimmalla osalla meistä on tarve purkaa pahaa oloaan netissä, mulla se tavoite on tehdä kaikkien päivästä pikkuisen parempi.
Kuinka kivasti kirjoitettu. Kiitos sinulle. Huomaan todella, että toimit tavoitteidesi mukaisesti. Sait mulle hyvän mielen ja hymyn kasvoille.😘
Jatka vaan samalla linjalla. Mielensäpahoittajia ja noita pahannolon purkajia on ihan liikaa. Oot piristys siinä sopassa.
Kuin myös😘
Harvoin törmään ihmisiin jotka ovat millään muotoa kiinnostavia, livenä tai internetissä joten tarjosit minulle mukavan poikkeuksen tähän tilanteeseen. Jotenkin tuo tapa miten kirjoitat luo sinusta todella kiinnostavan, älykkään mutta samalla herkän vaikutelman.
Edelleen kiitos. On sullakin herkkyyttä, jos ihan pienten tekstinpätkien perusteella saat sävyeroista kiinni.
Itse olen aina halukas rakentamaan hyvää kommunikaatiota, tälleen anonyymistikin.
Mun mielestä hyvät tavat ja huomaavaisuus kenen tahansa ihmisen kohdalla ovat valloittavia.
Sama täällä, mielenkiintoista juttuseuraa on nykyään kovin hankala löytää sukupuolesta riippumatta. Omatkaan ystäväni eivät useimmien ole kovin.. moniulotteisia😅
Jos kaipaat joskus rentoa dialogia niin laittele sähköpostia loudnhigh(ät)protonmail.com.
Parasta. Muodokas nainen on 10/10
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Mutta sen ei silti tarvitse olla ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Mutta sen ei silti tarvitse olla ylipainoinen.
No sulle ei, omaan makuun istuu ainoastaan plus- kokoiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Oi että, voisin tulostaa tän viestiketjun muhkean naisen ylistyslaulut mun seinälle.
Itse olen tätä muhkeaa sorttia. Takamus on mussa isointa, pakarat on pyöreät ja lantio leveä. Vatsaa löytyy, mutta vyötärö on kuitenkin kapea. Rinnat ovat isot.
Vatsan pulleus on mulle omassa ulkonäössä se epävarmin kohta. Siksikin oli balsamia lukea täältä, että pehmoinen masu on jonkun mielestä ihana.
Yritän alkaa katsomaan omaakin vatsaa vähän uusin silmin.
Miten suhun saisi yhteyttä? Kanssasi on niin mukava keskustella että mielelläni jatkaisin sitä jos tunne on molemminpuolinen. 😊
Siltä varalta että aiempi viesti hukkuu niin voit halutessasi laittaa mulle sähköpostia loudnhigh(ät)protonmail.com.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos bbw on lyhyt? Vai pitääkö olla "raamikkaampi" nainen?
Mietin siis itse pluskokoisena tyttönä että voisinko olla ihan ookoo tai jopa haluttava jonkun asiaan vihkiytyneen silmissä. Kaikki esim. somessa näkemäni upeat kurvikkaat naiset ovat kuitenkin mallin mittaisia ja niitä pitkäsäärisiä kurvittaria. En ole nähnyt oikein missään itseni muotoisia lyhyenläntiä päärynöitä.
Itsenä viehättää nimenomaan lyhyt bbw taskuraketti, vaikka olenkin yli 180cm. Sellainen 160cm +-5cm muodokas nainen on parasta. Mielellään isolla pyllyllä ja vatsalla. Rinnat saa olla suhteellisen pienetkin, vaikka pidän toki myös isommista. Tissien suhteen olen "kaikki käy" tyyppiä.
Kävin eilen uimarannalla ja huvittuneena katselin, kun yksi ylipainoinen mamma yritti päästä viltiltään ylös. Ei se ilman miehensä apua onnistunut. Oli siinä naurussa pidättelemistä. Tollasen naisen kanssa seksi on varmaan ihan paskaa. Sen joutuu kirjaimellisesti itse kääntämään haluamaansa asentoon.
Aloituksen täytyy olla feikki, eihän nyt oikeesti kukaan kiihotu pullukoista.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot, mukava älykäs nainen ja plus- kokoa niin ei ainakaan itselle löydy mieleisempää yhdistelmää. Luiseva pienirintainen ja pienikokoinen/ peppuinen nainen ei juuri kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot, mukava älykäs nainen ja plus- kokoa niin ei ainakaan itselle löydy mieleisempää yhdistelmää. Luiseva pienirintainen ja pienikokoinen/ peppuinen nainen ei juuri kiinnosta.
Ja sunkaan mielestä noiden kahden väliin ei mahdu muuta? Vaikka jotain ihan normaali painoista naista.
Ihan sama kuvio noiden Karva Kalevien kanssa. Se on joko 30 vuotta kasvanut koskematon puska tai kynitty broileri. Ei mitään siihen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sunkaan mielestä noiden kahden väliin ei mahdu muuta? Vaikka jotain ihan normaali painoista naista.
Ihan sama kuvio noiden Karva Kalevien kanssa. Se on joko 30 vuotta kasvanut koskematon puska tai kynitty broileri. Ei mitään siihen väliin.
Jos tykkää suuresta perseestä ja rinnoista niin eipä niitä näy kun plus- kokoisilla.
Tai jos näkyy niin tahtovat sitten olla kirurgin tekosia mikä taas ei sytytä sitten yhtään . Niin ja itse olen lihaksikas, en laiha, lihava enkä pienikokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillekin on niin vaikeaa hyväksyä, että toisilla voi olla heidän omista mieltymyksistään ja/tai yleisistä kauneusihanteista ja tämän hetken trendeistä poikkeava vahva preferenssi?
Tykkään selkeästi pulskemmista naisista ja massiivisen lihaksikkaista ja läskeistä miehistä, minulla on voimakas tyyppi molemmissa, vaikka olen itse ihan tylsän tavis ja normaalipainoinen. Ei kinostele, että voisin helposti "saada" suhteeseen yleisten ihanteiden mukaisemman miehen tai naisen. Vaan tietenkin olen halunnut minua aidosti kiinnostavan ja ihastuttavan kumppanin ulkonäön*kin* puolesta.
Bi-N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillekin on niin vaikeaa hyväksyä, että toisilla voi olla heidän omista mieltymyksistään ja/tai yleisistä kauneusihanteista ja tämän hetken trendeistä poikkeava vahva preferenssi?
Tykkään selkeästi pulskemmista naisista ja massiivisen lihaksikkaista ja läskeistä miehistä, minulla on voimakas tyyppi molemmissa, vaikka olen itse ihan tylsän tavis ja normaalipainoinen. Ei kinostele, että voisin helposti "saada" suhteeseen yleisten ihanteiden mukaisemman miehen tai naisen. Vaan tietenkin olen halunnut minua aidosti kiinnostavan ja ihastuttavan kumppanin ulkonäön*kin* puolesta.
Bi-N
Eräs kaveri tykkää erityisen pienistä naisista mikä itselle olisi ehdoton ei. Mutta silti ymmärrän aikuisena että ihmisillä on eri mieltymykset. Jotkut ovat näköjään jääneet lapsen tasolle kun eivät ymmärrä.
Lihava nainen aiheuttaa lähinnä vastenmielisyyttä, mutta ainakin näistä pullukoille tykkäävistä on Suomessa hyvät valikoimat tarjolla... valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Lihava nainen aiheuttaa lähinnä vastenmielisyyttä, mutta ainakin näistä pullukoille tykkäävistä on Suomessa hyvät valikoimat tarjolla... valitettavasti.
Joku vähemmän katkera voisi olla jopa onnellinen kun jokaiselle löytyy mieleistä tarjontaa😊
Vierailija kirjoitti:
Harva jaksaa panostaa yhtä paljon kuin sinä asioihin jotka ovat heistä vastenmielisiä. Kannattaa lukea keskustelun otsikko vielä pariin kertaan, vaikka tavaten jos ei muuten onnistu.
No ei nämä ylipainoisia naisia himoitsevat miehet ajattele ainakaan sitä, mitä lihavuus tekee naisen terveydelle ajan mittaan. Mutta mitäpä terveydestä.
Ei haittaa. Yhtä pitkä kun leveä on just parhautta!