Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te naiset, jotka kontrolloitte miestänne?

Vierailija
12.07.2020 |

Miksi? Mitä sillä voitatte? Miksi miehellänne ei saa olla mitään ilman teitä, vaan pidätte niin lyhyessä lieassa, että toinen jossain vaiheessa tukahtuu?

Sukulaismies on ihan eri mies tänä päivänä, sen jälkeen kun perheen perusti. Tiedän, että pikkulapsiaika vie mehut, niin on ollut meilläkin, mutta pystyimme silti tekemään asioita myös erillämme ilman, että se olisi parisuhdetta huonontanut. Pikemminkin päinvastoin. Vaimo hänellä oli aivan ihana seurusteluaikana, nyt olemme hämillämme, mitä tapahtui naimisiin menon jälkeen.

Olen liikkunut itse lasten kanssa ilman miestä paljon, mies on liikkunut lasten kanssa ilman minua. Tässä perheessä mies ei saa tehdä mitään omaa. Kaiken pitää olla niin täydellistä perheidylliä, että pelottaa missä vaiheessa toisen pää räjähtää. Perhe-elämää suoritetaan kellon tarkkuudella. Kaikki pitää olla tiptop kun on jostain luettu, että näin pitää olla.

Isä ei pääse sukuloimaan edes päiväksi pariksi kaksin lasten tai edes lapsen kanssa, jolloin saisi esim. isä/poika aikaa kahden kesken ilman äitiä. Ainoa joka on niin sanotusti omaa, on työ, kaikki muu on perhettä ja perheen kanssa. Mies ei enää osaa keskustella mistään muusta kuin työstä. Kun kysyy mitä sinulle kuuluu, alkaa selostus työprojekteistaan ja kun kysyy mitä sinulle todella kuuluu, miltä tuntui tulla isäksi jne. Kerrotaan taas työstä, ihan kun hän olisi hukannut sen mitä itse on. Ettei pysty enää vastaamaan, ettei vastaa väärin vaimon mielestä. Olen nähnyt sen, jos vastaus ei vaimoa miellytä, mikä mulkaisu tulee.

Tätä on vaikea kuvailla, mutta sivusta nähneenä tämä ei näytä kuitenkaan ihan onnelliselta kombinaatiolta. Koko perhekin olisi tervetullut vierailulle, mutta ohjeistukset siitä mitä pitäisi olla ja miten, on samaa luokkaa kuin bändien raiderit, niin ei siitä ole mitään tullut. He eivät muuta omaa arkeaan muiden takia, mutta muiden pitäisi toimia kuten he vaativat.

Miksi teette tätä ja miksi miehet alistutte tähän? Ei tällainen ole kahden tasa-arvoisen aikuisen suhde.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämäkin kysymys piti taas suunnata naisille? Jotkut naiset kontrolloivat puolisoaan, eivät kuitenkaan kaikki. Jotkut miehet kontrolloivat puolisoaan, eivät kuitenkaan kaikki. Miksei voi kysyä yleisesti kaikilta puolisoaan kontrolloivilta? Vai eikö siitä saa yhtä hyvää provoa?

Tämähän Oli suunnattu kontrolloiville?

Joo, mun mielestä olisi paljon kiinnostavampaa kuulla niiden tohvelisankareiden mielipiteitä. Siis niiden miesten, joilla on kontrolloiva vaimo? Ovatko he tyytyväisiä tossun alla vai eivät uskalla lähteä suhteesta koska pelkäävät jäävänsä yksin? 

Olen seurannut sivusta kaverin parisuhdetta, siinä vaimo on nimenomaan kontrolloiva, erittäin mustasukkainen ja painostaa kaveria "tottelemaan".

Ne oli seurustellut ehkä 2kk kun kaveri vaihtoi puhelinnumeroaan, ja uusi on salainen tietty. Kaikki sometilit poistettiin naisen vaatimuksesta. Pikavauhtia yhteenmuuttoa, naimisiin ja perhe pystyyn.

Tästä on nyt 12v aikaa, ja kaveri jonka olen siis tuntenut 25 vuotta, on tänä aikana muuttunut täysin. Sillä ei ole muuta omaa aikaa kun työ, se "saa" käydä kavereiden kanssa yhdellä tmv mutta siitä seuraa joka kerta viikon mykkäkoulu, joten eipä ole kaveria näkynyt pitkään aikaan. Olen sanonut sille suoraan että en enää muista milloin olisin nähny sen hymyilevän viimeksi, myönsi että ei oo pitkään aikaan ollut syytä hymyillä.

Vaimo irtisanoutuu työpaikoista 2-3kk jälkeen, koska kaikki kohtelee häntä huonosti tai siellä vaaditaan kohtuuttomia tai työkaverit ovat ihan hirveitä jne jne jne. Istuu kotona 6-12kk kunnes löytää uuden työpaikan ja sama homma.

Kaveri ottaa kaikki päivystysvuorot mitä saa, tekee paljon ylityötä että sais rahat riittämään ja mikään ei vaan riitä.

Vaimolla ollut pari sivusuhdetta tänä aikana, ja suhteet on tietty kaverin syytä koska se ei huomioi tai tee mitään kotona jne jne jne.

Kaveri miettinyt eroa mutta isot lainat ja lapset on saanu pysymään..

Vierailija
42/48 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/48 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä mies kontrolloi enemmän kun minä.

Minä annan miehen tehdä mitä haluaa. Jos se rakastaa mua se ei petä eikä satuta mua eikä oo liikaa poissa vaan järjestää aikaa myös mulle. Vaadin mieheltä vain rakkautta sitoutumista uskollisuutta kunnioitusta rehellisyyttä välittämistä.

Hän saa käydä kavereilla eikä minun tarvitse asiaan puuttua koska ei tee sitä liikaa vasn on myös mun kanssa.

Mies kyllä joskus liikaa kontrolloi ja määrää esim miten ja milloin kotityöt tehdään ja mitä mielipiteitä saan ilmaista ja miten mun pitää pitää jalkojani autossa yms. Onneksi hän on alkanut muuttua kun olen keskustellut hänen kanssa asiasta.

Vierailija
44/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ***tun kommunikointi ja estot sen normaalille kululle

Vierailija
45/48 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämäkin kysymys piti taas suunnata naisille? Jotkut naiset kontrolloivat puolisoaan, eivät kuitenkaan kaikki. Jotkut miehet kontrolloivat puolisoaan, eivät kuitenkaan kaikki. Miksei voi kysyä yleisesti kaikilta puolisoaan kontrolloivilta? Vai eikö siitä saa yhtä hyvää provoa?

Vanha keskustelu mutta särähti tää vastaus korvaan niin kirjoitanpa silti: Mielestäni aloittaja nimenomaan antoi ymmärtää että kysymys on suunnattu vain tietyille/heille naisille jotka kontrolloi miestään. Eli ei kaikille. Jos tuo kysymys aloittajalta jotenkin sapettaa niin kannattaa harrastamaan itsereflektiota. Mäkin luen välillä kysymyksiä siitä, miksi jotkut miehet on väkivaltaisia muita kohtaan ja tajuan että kysymys on suunnattu silloin heille, jotka eivät osaa kanavoida sitä kiukkuaan. Eli EI kaikille kyseisen sukupuolen edustajille.  

Vierailija
46/48 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että moni mies kertoo, että ei voi lähteä kun vaimo kieltää. Tosiasia on se, että mies ei itse halua lähteä, vaan haluaa möllöttää, pelata koneella tai olla perheensä kanssa.

Tuo on hyvä kikka päästä eroon kavereiden uteluista, miksi ei halua lähteä jonnekin.

t. mies joka tekee noin

Vierailija
47/48 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun mielestä olisi paljon kiinnostavampaa kuulla niiden tohvelisankareiden mielipiteitä. Siis niiden miesten, joilla on kontrolloiva vaimo? Ovatko he tyytyväisiä tossun alla vai eivät uskalla lähteä suhteesta koska pelkäävät jäävänsä yksin? 

Todella moni mies on täysin riippuvainen pillusta. Eivät voi elää ilman sitä oli miten kamalaa muuten tahansa.

Vierailija
48/48 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut sivusta kaverin parisuhdetta, siinä vaimo on nimenomaan kontrolloiva, erittäin mustasukkainen ja painostaa kaveria "tottelemaan".

Epävakaa narsisti nainen