Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakan lopettaminen?Help

Vierailija
15.05.2013 |

Hei nyt tulee vähän hölmö kysymys mutta, olen siis alku vaiheessa raskautta neuvola on loppukuusta ja olen polttanut ennen raskautta n.10 tupakkaa päivässä. Ja nyt suunnittelin lopettamista.. mutta onko se vaarallista? Kun siitä tulee mulle aina hirveä stressi kun yritän sitä lopettaa ja helv... mielihalut.. Haluan lopettaa mutta pelkään että stressi veisi km?... :S

Terkuin uusi täällä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaarallista. Piste ja aamen.

Tupakoinnin lopettaminen on hyväksi sinulle ja sikiölle. Lopettaminen kannattaa aina.

Vierailija
2/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin aikoinaan ns. tupakka kerrallaan. Eli joka kerran kun teki mieli tupakkaa, ajattelin, että en polta tätä tupakkaa, en ajatellut sen pidemmälle. Pikkuhiljaa välit pitenivät ja yhtäkkiä totesin päässeeni tupakasta eroon.

Tärkeää on pitää mielessä, että yhtäkään tupakkaa ei voi polttaa, ei enää koskaan, koska sitten on taas nalkissa. Välillä teki mieli kerran vuodessa, ja sit piti taas muistaa, että en polta tätä. Nyt ei ole tehnyt mieli enää 16 vuoteen. Kamala tapa, ja hävettää ja kaduttaa, että oon joskus polttanut.

Pieni stressi on sikiölle huomattavasti vähemmän haitallista kuin tupakoiminen, jonka lopettaminen kannattaa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla WT-mamma.

Lopettaminen on helppoa: olet vain laittamatta tupakkia suuhun.

Vierailija
4/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt mut mikä on WT mamma?

Vierailija
5/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tehnyt kuin kolmonen. Kannoin vielä sitä askia mukana, ettei tule mitään kioskilleryntäysefektiä. Saatoin ksivaa sit tupakan esiin ja käännellä käsissä ja todeta, et just nyt en sit poltakaan tätä tästä vaan on parempi näin.

Vierailija
6/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 20:02"]

Saman tehnyt kuin kolmonen. Kannoin vielä sitä askia mukana, ettei tule mitään kioskilleryntäysefektiä. Saatoin ksivaa sit tupakan esiin ja käännellä käsissä ja todeta, et just nyt en sit poltakaan tätä tästä vaan on parempi näin.

[/quote]

Joo tuo on paras keino. Testattu on! Röökin katkomiset ja uholla lopettamiset ei toimi. Itsekin kannoin askia mukana ja kun olin aikani polttamatta ei ylpeys enää antanu periksi sortua. Niin se sitten loppui. Ja huumoria mukaan. Vierotusoireet on myös koomisia. Ainoo mikä otti päähän oli huonot yöunet, mutta niistäkin selviää.

Vierailija
7/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin voi lopetaa jos haluaa ja niin päättää.

Mies poltti 30 vuotta ja sitten päätti lopettaa...ensin vähensi ja sitten vain lopetti eikä ole nyt 2 vuoteen polttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi