Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työmarkkinatuella olevan kannattaa hommata maksimissaan 300€/kk maksava asunto

Vierailija
12.07.2020 |

Siis 300€/kk maksaa vuokraa. Vähän syrjemmäs toki joutuu muuttamaan mutta pärjää paremmin.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D "Vähän" syrjemmässä? Mistä saa tohon hintaan kämpän? Karigasniemeltä?

Vierailija
2/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varkaus, Pieksämäki, Forssa, Länkipohja yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnepämahtuu hyvin minä ja teini.

Vierailija
4/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten saa. Asun Varkaudessa.

Vierailija
5/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten saa. Asun Varkaudessa.

Vuokraovi. Fi siellä on 10 asuntoa Varkaudesta.

Vierailija
6/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkölasku pienemmäksi ->

Kannatusilmoitus kansalaisaloitteeseen Sähkö on meidän

+ jakoon! 😊

Vierailija
7/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomessa näyttää olevan tällä hetkellä 199 kpl alle 300 euron vuokrakämppää, niistäkin osa vain senioreille. 

Vierailija
8/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kuitenkin että täällä isomman kaupungin kupeessa on paremmat työllistymismahdollisuudet joten tyydyn tähän 420 euron kämppääni.

Vierailija
9/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin kannattaa`? asuin viimeiset kaksi vuotta vantaalla asunnossa joka maksoi 800e /kk ja neliöt 65 n. aina kela valitti että pitää etsiä pienempää ja halvempaa mutta ei kaupunki kopskaan antanut asuntoo joten sain täydet tuet

nyt maksaa asuntoni 625 e ja 35 n ja saan täydet tuet eli toimeentulotuki aina korvaa sen ylimääräisen ja käteen jää se 550 e /kk ja nythän syksyllä toimeentulotukjikin nousee 70 e/kk

eli mitä järkee on asua maalla 300 e asunnossa kun tuet kuitenkin kattaa vaikka 700 e asunnon! lisäksi pääkaupunkiseudulla ei tarvii ostaa ruokaa kun joka päivälle on muutaman sadan metrin päässä ilmainen lounas ja ruoka-jako 3-4 kertaa viikossa ja jos haluaa lisää niin 7 km päässä on lisää jakoja!

pakastin tässä vaan pitää hommata että parhaimmat herkut mahtuu pakkaseen!

Vierailija
10/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja sähkölaskut menee Kelalle toimeentuloon! ja lääkkeet eli kaiki ihovoiteeet sekä kotivakuutus, bensaa ja kuntosalikortti pitäs kans saada että pääsee kujnhtoilemaan ja saunaan! mutta eiköhän sekin jhotenkin saada järkkäntymää'n kun meen fysioterapeutille ja se määärää Kelalle kuntosalikortin!

Vierailija
11/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, joku epäonnistunut asuntosijottaja etsii rahoittajaa putkiremontille?

Vierailija
12/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan itse asun tuollaisessa 300€/kk maksavassa asunnossa ja olen ihan tyytyväinen. Kauppa ja palvelut lähellä vaikka on pikkukylä.

Vierailija
13/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan itse asun tuollaisessa 300€/kk maksavassa asunnossa ja olen ihan tyytyväinen. Kauppa ja palvelut lähellä vaikka on pikkukylä.

Oletpas itsekäs. "Minä asun näin niin kyllä muidenkin pitäisi".

Vierailija
14/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleissivistyksenä.

Vuokra muodostuu huoneiston käyttökuluista ja pääoman tuotosta, joka on pieni osa vuokraa eli 2-4%.

Siellä Pieksämäellä, Forssassa jne. maksavat vuokrahuoneiston lämmityskulut, sähkö, jätehuolto, korjaukset, vakuutukset jne. yhtä paljon, joskus jopa enemmän kuin vaikka Tampereella tai Turussa.

Jos puhutaan kaksiosta, niin jossakin Ilomantsissa vuokrakaksion hoitovastike voi olla jo se 300€ minkä huoneiston omistaja joutuu maksamaan, koska välimatkat pitkät esim. jätehuolto, lämmitys, tiemaksut, aurauskulut jne

Vaikka asuisi keskellä korpea, satoja kilometrejä päästä ei mistään, ei se suinkaan tarkoita pienempiä kuluja ja halvempia vuokria, koska käyttökulut vaikuttavat vuokran suuruuteen.

Ja tuollaiset 300€ ei paljon huoneita vuokrata, koska jo lämmityskulut siitä on merkittävä osa tai joku jääkaapin hankinta ja sen käyttö.

Tuossa ap. id assa ei ole järjen hiventäkään, vaan ainoastaan oman egon pönkittelyä.

Vierailija
15/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 300€/kk on lainanlyhennys. Ihan hyvin pärjäilee.

Vierailija
16/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muidenkaan tarvitse, mutta se tulee tehdä omilla rahoilla.

Koko asumistukijärjestelmä pitää purkaa, rahat valuvat suursijoittajille ulkomaille ja ammattiyhdistysliikkeelle verottomana.

Vierailija
17/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 300€/kk on lainanlyhennys. Ihan hyvin pärjäilee.

Niin paitsi että kyse on työttömistä jotka eivät saa lainaa niin mikä on viestisi pointti?

Vierailija
18/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä maksat sen 300€, ja äiti/vuokranantajasi maksaa hyvää hyvyyttään omasta pussistaan huoneiston lämmityksen, sähkön, vakuutukset, korjauskulut, jätehuollon, veden jne.

Esim. lähes poikkeuksetta esim. vesi maksaa maalla enemmän, samoin sähkö, jätehuolto, koska välimatkat pitkät ja käytyäjiä vähän.

Vierailija
19/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muidenkaan tarvitse, mutta se tulee tehdä omilla rahoilla.

Koko asumistukijärjestelmä pitää purkaa, rahat valuvat suursijoittajille ulkomaille ja ammattiyhdistysliikkeelle verottomana.

Eli kaikki sadattuhannet työttömät kadulle vaan? :D vai mistä meinaat saada jokaiselle työpaikan?

Vierailija
20/66 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleissivistyksenä.

Vuokra muodostuu huoneiston käyttökuluista ja pääoman tuotosta, joka on pieni osa vuokraa eli 2-4%.

Siellä Pieksämäellä, Forssassa jne. maksavat vuokrahuoneiston lämmityskulut, sähkö, jätehuolto, korjaukset, vakuutukset jne. yhtä paljon, joskus jopa enemmän kuin vaikka Tampereella tai Turussa.

Jos puhutaan kaksiosta, niin jossakin Ilomantsissa vuokrakaksion hoitovastike voi olla jo se 300€ minkä huoneiston omistaja joutuu maksamaan, koska välimatkat pitkät esim. jätehuolto, lämmitys, tiemaksut, aurauskulut jne

Vaikka asuisi keskellä korpea, satoja kilometrejä päästä ei mistään, ei se suinkaan tarkoita pienempiä kuluja ja halvempia vuokria, koska käyttökulut vaikuttavat vuokran suuruuteen.

Ja tuollaiset 300€ ei paljon huoneita vuokrata, koska jo lämmityskulut siitä on merkittävä osa tai joku jääkaapin hankinta ja sen käyttö.

Tuossa ap. id assa ei ole järjen hiventäkään, vaan ainoastaan oman egon pönkittelyä.

Miten Helsingin Jakomäessä on aivan eri käyttökulut kuin Helsingin Ullanlinnassa?