Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytän 38 ja haaveilen neljännestä lapsesta..Muita??

Vierailija
15.05.2013 |

Ikäkriisi vai mikä lienee kun ei vieläkään olis lapset tehty..Vauvakuumetta pukkaa pahasti. Nuorinkin on jo 4v ja kaikki mallillaan mutta kun..Onko hulluutta lähteä yrittämään raskautta tällä iällä?? Auton vaihtoo,vanhemman ihmisen raskaanaolon ja synnyttämisen riskit(kuinka isoja on esim lapsen kehitysvammariskit tän ikäisellä odottajalla..),asunnon tuleva ahtaus,yövalvomiset..

Onko muita vauvakuumeisia samassa jamassa kuin mä(siis 3 jo ja ikää)??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain 4. lapsen 38 v ja 5. 41 v. meillä kolme ekaa olivat 4. syntyessä 2 x 7 v ja 5 v.

anna palaa! :)

Vierailija
2/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäinen mutta haaveilen vasta ekasta lapsesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 36 ja kolmas olis ihana, mutta jotenkin tuntuu että ura olis kiinnostavampi vaihtoehto kuin vauva. Jotenkin se yövalvominen tuntuu raskaalta.. Nyt lapset 4 ja 1-v. Mut silti välillä haikailen vauva-asioita.

Vierailija
4/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kolmen pojan jälkeen ihanan tytön 37,5 vuotiaana. Kolmannen ja neljännen lapsen ikäero on 4 v.  Ainakin minulle sanottiin joka paikassa, että en ollut ollenkaan vanha neljännen lapsen odottaja. Ihan eri asia olisi ollut, jos olisin odottanut vasta esikoista. Esikoisen kansa olisi ollut synnytysriskejä yms., mutta ei nelosen kanssa. Meillä meni auto vaihtoon, mutta kotiimme sopi neljäskin lapsi oikein hyvin. Neljä lasta on paljon, mutta ei liian paljon, ainakaan meille. Voin suositella muillekin.

Vierailija
5/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 37 vuotta ja haaveilen kolmannesta. Harmi vaan, että toinen lapsemme vielä vauva ja kuitenkaan ei voi oikein jäädä odottelemaan. Toivottavasti kolmannen kuitenkin vielä saisimme. Ekatkaan lapset eivät tulleet nopeasti.

Vierailija
6/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän 38 ja haaveissa toinen. pari keskenmenoa ollut mutta niihin löytyi syy (tulehdus). tuntuu että tärpi ei enää käy :((( nyt meneillään 8. yrityskerta keskenmenon jälkeen.

Vierailija
7/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että on muitakin:). Nyt täytyy puhua vielä mies lopullisesti ympäri..

Neljäs on taloudellisestikin jo iso harppaus mutta on sitä muidenkin kanssa penniä venytetty kun kotona on oltu..Kun vaan kaikki sitten menis hyvin..

Tsemppiä muille haaveilijoille!!

Vierailija
8/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sanoisin, että why not, vaikka en itse enää kuumeilekaan (olen 36 ja yksi lapsi). Neljännen odottajaksi et ole vanha, esikoisen saajaksi mielestäni olisit. 

Vierailija
9/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, toivotaan, että tärppää!

Vierailija
10/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptointia voisin ajatella.

Vierailija
11/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 37, lapset 11,8 ja4. En enää jaksaisi raskaana olemista, synnytyksestä puhumattakaan. Yövalvomiset olisi kauheita ja kuitenkin keikun rajoilla että onko lapset nyt oikeasti tehty, vai vieläkö yksi...

Kai tää joku ikäkriisi on. Mutta se kotonaoleminen lasten kanssa oli ihanaa aikaa nykyiseen oravanpyörään (työ, koulu, päiväkoti, harrastus-kierre) verrattuna. En usko että neljäs lapsi tilannetta helpottaisi. Eli ehkä nyt vaan odotellaan että nuorinkin vielä vähän kasvaa ja oma "aikuis-elämä" alkaa :))))

Tsemppiä teille, jotka jaksatte isompaa kattrasta toivoa ja hoitaa! Mun voimat ei enää taida siihen riittää.

Vierailija
12/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin kolmannen 39 v. ja neljännen 43 v. Ei ongelmia raskauksissa eikä synnytyksissä, hyvin jaksoin vauva-ajat. Kolmas syntyi nopeasti, neljättä piti avittaa vähän, kun hitaasti eteni. Lapset normaaleja. Ainut erityislapsi se ensimmäinen 33v:na synnytetty. Minun mielestäni lapset ovat tärkeintä maailmassa, vaikka eivät teekään elämästä helppoa, mutta ilahduttavat monin tavoin.

Vierailija
13/13 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 18:24"]

Mä 37, lapset 11,8 ja4. En enää jaksaisi raskaana olemista, synnytyksestä puhumattakaan. Yövalvomiset olisi kauheita ja kuitenkin keikun rajoilla että onko lapset nyt oikeasti tehty, vai vieläkö yksi...

Kai tää joku ikäkriisi on. Mutta se kotonaoleminen lasten kanssa oli ihanaa aikaa nykyiseen oravanpyörään (työ, koulu, päiväkoti, harrastus-kierre) verrattuna. En usko että neljäs lapsi tilannetta helpottaisi. Eli ehkä nyt vaan odotellaan että nuorinkin vielä vähän kasvaa ja oma "aikuis-elämä" alkaa :))))

Tsemppiä teille, jotka jaksatte isompaa kattrasta toivoa ja hoitaa! Mun voimat ei enää taida siihen riittää.

[/quote]

Aika jännää ollaan saman ikäisiä mutta ensimmäinen lapseni noin 10 vuotta sinua ennen. Koen itsekin ikäkriisiä ja kauhistelen sitä mitä tapahtuu kun kaikki lapset ovat lähteneet omille teilleen. Ihan kamala ajatuskin.