Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aargh vihaan teinejä, jotka pompottavat lähipiiriään!

Vierailija
15.05.2013 |

Menee hermo ihan totaalisesti!

Meillä on mökki Tukholman lähellä ja on ollut tapana viettää kesän ensimmäinen viikko siellä pelkällä naisporukalla. Minä, kaksi siskoani, kahden veljeni vaimot ja tyttäret sekä nykyään myös poikien vaimot tai tyttöystävät. Porukkaa siis löytyy.

No, mennään aina laivalla ja ostetaan liput aina niin, että yksi ostaa ja muut maksavat sille. Hytit on otettava, joten lähtijätkin on tiedettävä.

Kaikki muut ovat ilmoittautuneet, mutta siskon teini-ikäinen tytär ei saa päätettyä tuleeko vaiko eikö tule. Jos ei tule, voitaisiin ottaa yksi kahden hengen pienempi hytti. Jos tulee, on pakko ottaa neljän hengen hytti kolmelle. 

"Emmä tiiä ku olis kiva olla kavereiden kans ku loma alkaa ja emmä tiiä ku yks pyys et mentäis just sillon leffaan ja emmä tiiä.."

Aargh! Mä ostan ne liput tänään. Jos haluaa tulla myöhemmin, tulkoot omilla rahoillaan ja ostakoot itse itselleen oman hyttinsä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin, mutta älä nyt yhdestä teinistä noin ärsyynny... Ihan normaali tyypillinen teini. Varmasti sinäkin joskus olet kahdenvaiheilla?

Vierailija
2/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 11:26"]

Meillä on mökki Tukholman lähellä ja on ollut tapana viettää kesän ensimmäinen viikko siellä pelkällä naisporukalla. Minä, kaksi siskoani, kahden veljeni vaimot ja tyttäret sekä nykyään myös poikien vaimot tai tyttöystävät. Porukkaa siis löytyy.

No, mennään aina laivalla ja ostetaan liput aina niin, että yksi ostaa ja muut maksavat sille. Hytit on otettava, joten lähtijätkin on tiedettävä.

Kaikki muut ovat ilmoittautuneet, mutta siskon teini-ikäinen tytär ei saa päätettyä tuleeko vaiko eikö tule. Jos ei tule, voitaisiin ottaa yksi kahden hengen pienempi hytti. Jos tulee, on pakko ottaa neljän hengen hytti kolmelle. 

"Emmä tiiä ku olis kiva olla kavereiden kans ku loma alkaa ja emmä tiiä ku yks pyys et mentäis just sillon leffaan ja emmä tiiä.."

Aargh! Mä ostan ne liput tänään. Jos haluaa tulla myöhemmin, tulkoot omilla rahoillaan ja ostakoot itse itselleen oman hyttinsä.

[/quote]

Jopa sulla helpolla hermot menee. Ehkä se ei kestä teidän vanhojen akkojen juttuja ja miettii, että miten pääsis luistamaan koko hommasta,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 11:29"]

[/quote]

Jopa sulla helpolla hermot menee. Ehkä se ei kestä teidän vanhojen akkojen juttuja ja miettii, että miten pääsis luistamaan koko hommasta,

[/quote]

Ei ole pelkkiä vanhoja akkoja, on samanikäisiä muita serkkuja ja tyttöystäviä. Aina on ollut hauskaa. Ja se nyt on se ja sama, jos tänä vuonna ei tulekaan, mutta voisi päättää sen jo. 

Asiaa on vatvottu pääsiäisestä lähtien. Minun tehtäväni on hommata ne liput. 1,5 kuukautta on aika pitkä hyvähermoisellekin odottaa lähtöpäätöstä!

ap

Vierailija
4/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vihaat ja järki menee... just :D

Vierailija
5/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ensinnäkin, syypää ei ole se teini, vaan ne vanhemmat jotka suostuu pompoteltavaksi.

Toisekseen, kahden hengen hytti kolmelle hengelle? 

Vierailija
6/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa reissulle josta minäkin jäisin mielelläni pois. Joka vuosi akkalaumassa jossain mökillä, please....

Vierailija
7/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 11:37"]

Kuullostaa reissulle josta minäkin jäisin mielelläni pois. Joka vuosi akkalaumassa jossain mökillä, please....

[/quote]

Ajattelin ihan samaa.

Vierailija
8/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mut mökki on sentään Tukholmassa ja kelit ovat takuulämpöiset!

Ajattele sitä ilottelun määrää, otetaan kuohuvaa, syödään salaatteja, saunotaan ja juostaan ulkona rinnat paljaina ja kikatellaan, kaikki yhdessä, koko viikon ajan!!!

Mä oon niin kade!

Vierailija
9/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä hiton takia sinä jahkaat mukana sen puolitoista kuukautta???

Ja tosiaan kun hytin voi ostaa jälkikäteen, tuskin te sellaisella vuorolla menette, mikä on täyteen tupattu? Kauhea ajatus lähteä akkaporukan kanssa niin, että hyttien on pakko olla vierekkäin!

Vierailija
10/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitat että pitää tietää siihen ja siihen päivämäärään mennessä. muuten saa hoitaa itse matkansa jos haluaa mukaan. piste.

Vierailija
11/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee, mä en ikinä rakkaasta siskoni teini-ikäisestä tyttärestä voisi puhua edes anonyymisti noin rumasti. =( Hän on ihana ihminen omana itsenään, hieman hajamielinen joskus, joskus vähän hömppä ja lapsellinen, silti rakas sellaisena kuin on. En "vihaa" hänen vuokseen teinejä eikä mulle olis "ihan sama" tulisko se mökille mukaan vai ei. Totta kai saisi jättää tulematta, mutta kyllä se mua puhtaasti harmittaisi.

Vierailija
12/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö laivalla kahden ja neljän hengen hytit ole ihan saman hintaisia? Tai ainakin melkein?

Vierailija
13/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Kyllä tytön äidin olisi pitänyt pistää tyttö päättämään jo aikaa sitten. Ja jos ei osaa päättää, jääköön kotiin tai tulkoon päivälautalla perässä. Vai eikö sinnekään pääse ilman aikuisia? Niin tai näin. Ymmärrän pointtisi, mutta en olisi ollut yhtä kärsivällinen kuin sinä. Tosin olisin saattanut varata sen isomman hytin joka tapauksessa.

Viikko suvun naisten kesken kuulostaa ihanalta! Nauttikaa.

Vierailija
14/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 11:42"]

[/quote]

Mut mökki on sentään Tukholmassa ja kelit ovat takuulämpöiset!

Ajattele sitä ilottelun määrää, otetaan kuohuvaa, syödään salaatteja, saunotaan ja juostaan ulkona rinnat paljaina ja kikatellaan, kaikki yhdessä, koko viikon ajan!!!

Mä oon niin kade!

[/quote]

Minä en ole enää murkku, mutta itsekin keksisin syitä, ettei tarvi lähteä :D

Vierailija
15/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa negatiivisia! Minusta tuollainen viikko kuulostaa tosi kivalta. Huvila Tukholman edustalla, hyvää seuraa, ihania retkiä, aikaa jutella kaikessa rauhassa, saunoa, uida ja syödä. Miten ihanaa, että tytöt ja tyttöystävät on otettu avosylin vastaan. Naisisenergia rules!

Vierailija
16/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 13:35"]

Olettepa negatiivisia! Minusta tuollainen viikko kuulostaa tosi kivalta. Huvila Tukholman edustalla, hyvää seuraa, ihania retkiä, aikaa jutella kaikessa rauhassa, saunoa, uida ja syödä. Miten ihanaa, että tytöt ja tyttöystävät on otettu avosylin vastaan. Naisisenergia rules!

[/quote]

Kiitos :) Enkä kyllä oikeasti vihaa teinejä, varsinkaan siskontyttöä, mutta tämä 1,5kk odottelu on raastavaa. Sisko ei saa käskettyä tytärtään päättämään ollenkaan.

Lähetin juuri tekstiviestin, että ostan liput lauantaina ja päättäkööt siihen mennessä, mitä tekee. 

Jos nyt sanoo, ettei tule ja tulee myöhemmin, lipun ostaminen menee hankalaksi. Yksittäisen lipun ostaminen alaikäiselle ei onnistu noin vain, pitää olla huoltaja mukana (joka on), mutta vähemmän paperisotaa olisi tullut, kun olisi ostanut lipun samaan aikaan. Joskus nimittäin lipun ostamisen jälkeen yksi alaikäinen tyttöystävä halusikin tulla jonain vuonna mukaan ja se meni tosi hankalaksi nimenomaan sen iän takia. Ikärajat on laivoilla aika korkeita.

ap

Vierailija
17/17 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 13:35"]

[/quote]

Sinusta joo tuo kuullostaa ihanalle, mutta mietitäänpä tovi 15 vuotiaan silmin; muutama serkku joiden seuraa ei välttämättä kaipaa muutenkaan, tai sit ovat lähes vieraita kun näkevät vain silloin tällöin, sit lauma 20 - 40 vuotiaita naisia, jotka voivat niin halutessaan lähteä vaikka baariin. 

Jos mukana on vielä pienempiä lapsia, arvatkaas kuka jää lapsenvahdiksi? No se teini.

Viikko Ruotsin puolelle, jonnekin mökille? En ihmettele jos teinin mielestä leffailta kaverin kanssa voittaa tuon mennen tullen.