Millainen aikuinen ihminen menee arkisin nukkumaan ennen klo 11?
Poislukien tietysti ne kenellä työt alkavat normaalia aiemmin aamulla. Mutta muuten kyseessä on pakko olla jokin aikuisvauva.
Kommentit (18)
Kun tein raksalla duunia 08-16 niin simahdin kymmenen aikoihin. Heräilin aina kuudelta, että ehdin käymään tunnin lenkillä ennen töitä ja tekemään eväät.
Meen myös viikonloppuisin. Ja nukun 9h yössä. Opin vasta päälle kolmekymppisen että hyvät yöunet poistaa aika monta ongelmaa.
Oletko hieman tyhmä kun sanot klo 11 kun jokainen Suomessa kirjoittaisi tuon klo 23.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni työssä käyvä joka haluaa aamulla tehdä muutakin kuin pikaisesti pestä hampaat. Haluan kuitenkin nukkua mieluiten 8 tuntia.
Yksi aktiviteetti on varmaan omien vaippojesi vaihto ja äidin tissin imeminen.
Ainakin minä kiltti mies, koska mitäpä sitä ylhäällä riekkumaan kun ei kukaan rakasta :(
Sydänvikaiset joiden oireet alkaa jos ei mene nukkumaan ajoissa.
Minä. Herään kuudelta että ehdin käydä lenkillä koiran kanssa ennen töihin lähtöä.
Päiväuniako tarkoitat jos klo 11.00 nukkumaan? Tosin voin mä joskus päikkäritkin vetästä.
Minä 🙋🏼
Asiallinen sairaanhoitaja, joka menee kasilta aamulla töihin ja illalla ysiltä - viimeistään kympiltä unille. Tarvitsen pitkän yöunen ja haluan aamulla juoda kahvini rauhassa ja keittää lapsille puuron. Jos näistä syistä olen aikuisvauva niin 🤷
Vierailija kirjoitti:
Viisas.
Ja meidän muiden vuoksi tämä palsta suljetaan silloin.
Välimerkkien selitykset - malli AV
? (kysymysmerkki) : edeltää aina virkettä, jossa kiistetään kaikki muut paitsi oma näkemys.
Minä, työt alkaa seitsemältä aamuvuorossa, herätyskello soi viideltä. Kahvit, koira lenkille ja fillarilla töihin. Kaltaisesi tyhmiä kyselevä ihminen on aikuisvauveli.
Nukun klo 19-06 aina työpäivinä. Niin väsynyt ettei muuta jaksa.
Aika moni työssä käyvä joka haluaa aamulla tehdä muutakin kuin pikaisesti pestä hampaat. Haluan kuitenkin nukkua mieluiten 8 tuntia.