Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvani vierastaa mua

Vierailija
15.05.2013 |

Moikka! Mitä mä voisin tehdä kun mun vauva vierastaa mua AINA nykyisin kun tulen suihkusta! Ensin käytin uutta suihkugeeliä..  Menin uudestaan suihkuun ja pesin vanhoilla aineilla niin ei enää mitään...seuraavalla kerralla kuitenkin taas alkoi itkemään sylissäni vaikka käytin samoja aineita... Ei auttanut... Aattelin sitten että johtuu märistä hiuksista mut eipä ollut siitäkään kun kuivasin hiukseni suihkun jälkeen... Oon koittanut myös sillain että en ole pessyt kuin kainalot yms. paikat :) Ei auttanut sekään... Mitä mä voin oikein tehdä???? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista vähän maitoa tissistä niin vauva haistaa sen.

Vierailija
2/15 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole tottunut sinuun puhtaantuoksuisena? Oletko kokeillut hajusteettomia pesuaineita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon koittanut myös sitä että oon laittanut käytetyt vaatteet päälle... jossa on maidon hajua... ei auttanut sekään.... pitäiskö käydä suihkussa sillee ettei käytä mitään saippuaa... En kestä!!! Sydäntä särkee... en kuitenkaan voi olla käymättä suihkussa.... en ole koittanut hajusteetonta...

Vierailija
4/15 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja käyn lähes joka päivä suihkussa niin ei se nyt siitä voi olla ttei olis tottunut.... sitä on nyt kestänyt ähän reilu viikon ja vauva on 4,5kk

Vierailija
5/15 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeilisitko vaikka sitä hajusteetonta pesuainetta (niitä on shampoota, hoitoainetta ja vartalonpesuainetta, valikoimaa riittää, erisan, lv ym.) Siten ominaistuoksusi säilyy vaikka olet puhdas eikä vieraita tuoksuja tule suihkussa käydessä.

Vierailija
6/15 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä vartalon pesuainetta. Hiukset pese samalla shampoolla.

Vierailija
7/15 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun vauvalla on yliherkkä hajuaisti.

Vierailija
8/15 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä... uus yritys oli mulla taas ja nyt pesin itseni kaikilla aineilla... en oikeen tiiä onko mistään hajusta kun tyttö itki kun näki mut... nyt en oo ottanu sitä syliin vaan siirsin sitteristä leikkimatolle leikkimään eikä vielä ainakaan mitään vierastus reaktioo tullut :)

Vierailija
9/15 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö :D. Se itkee, kun tajuaa vasta kun palaat suihkusta, että olit poissa! Ei vauvat ole tyhmiä, kyllä se sut tunnistaa. T. Lastenhoitaja + kahden äiti

Vierailija
10/15 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 07:59"]

Höpsö :D. Se itkee, kun tajuaa vasta kun palaat suihkusta, että olit poissa! Ei vauvat ole tyhmiä, kyllä se sut tunnistaa. T. Lastenhoitaja + kahden äiti

[/quote]Voi hyvinkin olla noin "miksi jätit minut yksin" -reaktio.

Vierailija
11/15 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 07:59"]

[/quote]Voi hyvinkin olla noin "miksi jätit minut yksin" -reaktio.

[/quote]

Lopetat heti sen suihkussa käymisen ettei lapsi traumatisoidu! Ei noin pientä saa jättää hetkeksikään yksin!

Vierailija
12/15 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole jättänytkään sitä yksin... Se on aina sitterissä mukana kylppärissä taikka iskänsä kanssa :)

Vierailija
13/15 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En TODELLAKAAN ole ikinä jättänyt pientä yksin... En mäkään niin tyhmä ole!!!! 

Vierailija
14/15 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin suihkussa sillain, etten pessyt itseeni saippualla enkä kastellut hiuksia... sama reaktio :(

Vierailija
15/15 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin vesi haisee kloorilta ja suihkun jälkeen jää se kloorin haju. Nykyään en huomaa enää, mutta kun muutin toiselta paikkakunnalta tänne niin alkuaikoina aina haistoi sen kloorin. Tuli aina uimahalli mieleen kun meni suihkuun. Voisiko olla jokin tällainen teilläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän