Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 vuotias nainen ja 42 vuotias mies

Vierailija
11.07.2020 |

Tämä kysymys on teoreettinen VIELÄ koska meidän ikäero on 8 vuotta niin että mies on nuorempi.
En kaipaa ikärasismivastauksia vaan ihan konkereettisia kokemuksia aiheesta. Näin suht nuorena tuota ei huomaa vielä ulkonäössä eikä henkisyydessä, mutta miten on myöhemmin tuossa vanhemmalla iällä?
Oletetaan että nainen pitää itsestään ja terveydestään kyllä hyvää huolta, kuten mieskin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Mikä ero tuo nyt on. Ei mikään.

Vierailija
2/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin asennevammainen, jätä mies naiselle joka arvostaa itseään vaikka olisi 60 vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä kysymys. Noin viiden vuoden päästä tuon ikäinen nainen on jo ihan toisenlainen vartaloltaan vaikka vielä olisi niin kimmoisa ja kuin nuori. Ja mieshän on vasta nelivitonen silloin...

Vierailija
4/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöistähän tuossa taitaa olla kyse.

Ja vastaajalle jonka mielestä oli pinnallinen kysymys niin en tosiaan voi tietää minkänlainen minä tai mieheni on n.20 vuoden päästä. Toivottavasti silloinkaan en ajattelekkaan asiaa huonona! Vaan pelkkänä hyvänä. Ja kiitos muille vastaajille :) tässä iässsä tuo ikäero ei vielä näy eikä tunnu missään.

P.s ehdottomasti ajattelen tässä olevan loppuelämäni kumppani

Vierailija
5/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä 50v naisella ja 42v miehellä voisi olla? Aivan eri ikäluokkaa.

Vierailija
6/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies 42v ja itse täytän kohta 47v. Ei tuo ikäero mitään haittaa

Vierailija
7/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä ei ole mitään outoa. Minä olen viisi vuotta miestäni vanhempi, olemme olleet naimisissa 22 vuotta. Mieheni sisko on naimisissa itseään seitsemän vuotta nuoremman miehen kanssa. Ikä ei merkitse oikeastaan yhtään mitään kun aikuisia ollaan.

Vierailija
8/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Birgitte Macron Emmanuel Macronia 25 vuotta vanhempi, eikä se ainakaan ranskalaisia jaksa kiinnostaa. Tosirakkaus ei katso ikää, mutta toki kumppanin vanhuuden ikäviin sivutuotteisiin tulee varautua henkisesti.

Vierailija
9/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet että se rakastaa sinua pelkän ulkonäkösi takia, niin anna olla. Vaikka olisit oman ikäisesi tai vanhemman kanssa, se saattaa jättää sut nuoremman takia.

Vierailija
10/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä kysymys. Noin viiden vuoden päästä tuon ikäinen nainen on jo ihan toisenlainen vartaloltaan vaikka vielä olisi niin kimmoisa ja kuin nuori. Ja mieshän on vasta nelivitonen silloin...

47v mies silloin! Viiskympiset kolkuttelee jo ovella. Eihän tuo ole ikäero eikä mikään, parasta juuri noin, mies pikkasen nuorempi. Mistä moinen epävarmuus ap, oletteko pitkään olleet yhdessä? Kait teidän elämässä on muutakin kuin pelkkä ulkokuori.

Vierailija
11/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ap ihan tosissasi? mikä tuossa on ongelma

mies52v

Vierailija
12/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ikäero ja yhdessä 13 vuotta. Avovaimo nyt 61 ja still going strong, ihan huippua ja meno vain paranee. Harmitellaan vain kun itse joudun olemaan töissä, kun hän jää eläkkeelle, eikä voida vielä matkustella yhdessä niin paljon kuin haluttaisi.

Vierailija
13/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet PUUMAnainen. Ei siitä mihinkään pääse. Luonteesi suosii nuoria miehiä.

Vierailija
14/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Olen vähän kade.

Vierailija
15/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on muutoinkin lyhyempi elinajanodote, joten et joutuisi välttämättä viettämään yksinäisiä eläkevuosia. Hyvä löytö!

Vierailija
16/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ikäero, sillä halu ja kyky vielä kohtaavat, toisin jos mies olisi tuo vanhempi osapuoli. Nautin näin sinkkumiehenä säännöllisesti saman ikäisten naisten seurasta. Ihan täysillä saa "painaa", jos meinaa pysyä mukana..

Päivääkään en vaihtaisi pois. <3

M__43

Vierailija
17/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tietää kuka on elossa edes huomenna. Nauttii tästä hetkestä.

Vierailija
18/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40v ja mies täytti just 30v.

Vierailija
19/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhteistä 50v naisella ja 42v miehellä voisi olla? Aivan eri ikäluokkaa.

Ihan samaa ikäluokkaa ovat.

Vierailija
20/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessanne ei ole muuta huolta kuin tulevaisuuden pohtiminen, niin sitten teillä ei ole mitään hätää. Kuten isäni sanoi ja mikä viisaus pitää joka kerta paikkansa, että siitä mistä huolehdit ei tapahdu ja elämä soljuu ihan omalla painollaan myös vastoinkäymistenkin kanssa.

Miehesi voi viiden vuoden päästä olla vaikka neliraajahalvaantunut ja mieti oletko valmis elämään sellaisen kanssa. 

Joka suhteessa on riskinsä.

Terveisin

leski 42 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi