Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko muilla Nordean verkkopankki?

Vierailija
14.05.2013 |

Mulla se herjaa, että käyttäjätunnus ja tunnusluku eivät täsmää vaikka pitäisi olla ihan oikein...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama minuutti sitten maksoin laskuja. Toimi ihan normaalisti.

Vierailija
2/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan rähmä, miksiköhän se ei mulla toimi vai oonko tulossa hulluksi ja unohtanut tunnusluvun luulemalla sitä oikeaksi :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla herjaa aika usein tota samaa, vaikka tunnus olisikin oikein. kolmannella kerralla yleensä päästää sisään, kun välissä on kokeillut väärää lukua.

Vierailija
4/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä naputtelin jo varmuuden vuoksi pari seuraavaakin numeroa, mutta joka kerta herjaa samaa. Ja yleensä jos tunnusnumero on jo esim käytetty niin ilmoittaa, että mikä on seuraava vapaa tunnusluku. Nyt ei toimi mikään ja lasku pitäisi saada maksettua nyt.

t.ap

Vierailija
5/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sinne asiakaspalveluun voi soittaa 24/7 ja ne sanoo sieltä mikä on seuraava luku, itse soitin kerran keskellä yötä

Vierailija
6/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset taulukon viimeisen numeron. Ohjeet löytyy Nordean sivulta:

http://www.nordea.fi/tietoa+nordeasta/automaattinen+tunnuslukuneuvonta+0100+6730/1046652.html

Vierailija
7/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tekstiversiolla. Minulla ei ole ainakaan kymmeneen vuoteen ollut sen kanssa minkäänlaisia ongelmia.

Vierailija
8/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin jo aikaisemmin tonne tunnusluvun tarkistukseen, mutta siellä tulee vastaukseksi, että pahoittelemme palvelussamme on jokin virhe.

Tekstiversiolla ei toiminut myöskään. Voikohan siinä olla joku tunnistus, että jos samalta koneelta kokeilee useamman kerran niin ei enää hyväksy mitään?

t.ap

Vierailija
9/9 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin tililtäni laskuja tänään 04.04 , Tili ja tunnus tämäsivät, mutta vahvistusta herjasi useampaan kertaan ? Lopulta aloitin istunnon alusta, vahvistus meni perille. Jotain outoa on nordean sivulla. Mitään ilmoitusta ei ole tullut häiriöista