Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsän näköiset miehet ei viehätä

Vierailija
14.05.2013 |

Musta kiinnostuu vaan tylsän näköiset tai lihavat miehet. Olen itsekin hyvin tavanomaisen näköinen. Miksi en ihastu näihin miehiin? Pitääkö vaan hyväksyä yksinäisyys kun ne hyvännäköiset miehet luonnollisesti ihastuu sievempiin tyttöihin? Vai yrittää olla parisuhteessa, vaikka ei sytytä ja toivoa että yhdessäolo muuttaa asian? Vai toivoa, että tulisi vastaan joku joka kiinnostaisi mua ja minä sitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä sinusta on tylsän näköinen, en osaa kommentoida. Itseäni kyllästyttää viimeisen päälle laitetut trendimiehet... niitä sikspäkkejä ja nättejä nassuja on tuhansia samanlaisia... Ei vaan nappaa. Mieluummin otan karismaattisen karjun, jolla on vähän vatsaa, kuin tusinapoikia.

Vierailija
2/3 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin ottaisin mielelläni karismaattisen miehen... Kukapa sellaista voisi vastustaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 20:33"]

Tylsän näköiset miehet ei viehätä

[/quote]

Ei tässä mitään ihmeellistä ole. Eksotiikan kaipuu on naisilla kautta maailman hyvin vahva vietti. Miehilläkin sitä esiintyy, joskaan ei ehkä ihan vastaavassa mitassa. Itse selitän ilmiön ihan biologialla: eksoottinen kumppani takaa mahdollisille yhteisille lapsille mahdollisimman erilaiset geenit.

Itse viehätyn yleensä pitkistä, säärekkäistä ja hyvin hoikista naisista. Blondiudesta plussaa (hisuetn väristä siis). Kasvoilla ei ole niin väliä, kunhan nyt ei ole epämuodostunut vakavasti vammautunut. Eksoottinen musta nainen olisi toki hienoa, mutta eipä taida ainakaan tässä maassa sellaiseen käsiksi päästä. Niin ja varmuuden vuoksi: itse olen laiha, pitkäsäärinen ja vaalea eli etsin samanlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi