Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehellä sattuu johonkin paikkaan, se tekee melkein kuolemaa

Vierailija
14.05.2013 |

Miehellä sattuu hampaaseen, ei suostunut mun kanssa äsken lähtemään kauppaan, ei kuulema mitenkään pysty.

No mulla oli lauantaina kauheat menkkakivut ja vuotoa, mutta niin vaan piti lähteä anopin kanssa shoppailemaan.

Nainen tekee kivusta huolimatta mitä vaan, mies ei pysty mihinkään. Mitä hyelvettiä tollaisella miehellä tekee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sitä on hoivattu kotona, kun on ollut kipeä. Sinua ei. Jatka vaan marttyrointia, sillähän liitto kukoistaa ja kehitytte aikuisena pariskuntana.

Vierailija
2/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele jos miehillä valuis mulkusta verta joka kuukausi viikon ja niillä olis mahakramppeja, ne ottas sairaslomaa siksi ajaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on taas päinvastoin. Jos olen kipeä (mies) niin en juuri siitä ilmoittele. Jos on niin kamala olo, ettei voi mitään tehdä, niin olen hiljaa ja nukun sängyssä. Ei se valittamalla parane. Mutta auta armias, jos vaimo on kipeä. Pikkasen päätä särkee, niin kyllä kuuluu kamala valitus koko ajan, eikä mitään voi tehdä. Nytkin se valitti niin kamalasti päätä ja sanoi, että hakisitko jotain herkkua kaupasta. No minä hyvää hyvyyttäni hain, niin eiköhän mamma ole palatessani tietokoneen ääressä. Jos pää on kamalan kipeä, niin silloin ei voi edes vilkaista tietokoneeseen päin..

Tarinat jostain miesflunssasta ovat harvinaisen yliampuvia ja omasta kokemuksestani omassa parheessä ja lähiystävillä asiat todella ovat täysin päinvastoin.

Vierailija
4/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ehkä on tapana sanoa kivusta herkemmin.. tai ehkä sekin on luonnekysymys.

Meilläkin mies on kuitenkin se, joka makaa sängyssä jos kuumetta on 38 ja minä passaan, tuon mehua ja särkylääkettä jne. :)

Kun mulla on kuumetta 39, hoidan silti lapset, teen ruokaa jne vaikka päässä heittää. Mies ei joko tajua että mulla on todella kipeä olo tai sitten hän ei ole yhtään empaattinen tai ei halua ainakaan omasta tahdostaan mua helliä.

Olenkin ajatellut, että jos mieheni joutuisi kokemaan synnytyskivut, hän varmaan pyörtyisi kivusta.

Ja yleisesti ottaen - jos miehet synnyttäisivät ja maailma olisi silti tällainen, taatusti sanottaisiin, että mies synnyttää koska nainen ei ikinä pystyisi siihen, niin ylivertainen ponnistus se on.

Voi kunpa miehet vain kokisivat sen saman kivun, ja vielä monta kertaa! Ihmeellistä että kukaan ylipäätään suostuu toista lasta hankkimaan sen kivun vuoksi.

Vierailija
5/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 18:49"]

Kun mulla on kuumetta 39, hoidan silti lapset, teen ruokaa jne vaikka päässä heittää. Mies ei joko tajua että mulla on todella kipeä olo tai sitten hän ei ole yhtään empaattinen tai ei halua ainakaan omasta tahdostaan mua helliä.

[/quote]

Oletko pyytänyt miestäsi auttamaan kun olet sairaana, vai odotatko että hän huomaa itse tulla mittaamaan kuumeesi ja passittaa levolle? Jos kerran puuhailet kaikkea sairaanakin, miehesi saattaa luulla, että sinulla riittää energiaa kuumeesta huolimatta (eikä tajua, että kuumetta on 39 astetta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi