Mitä veikkaatte? Pääseekö Krista euroviisufinaaliin?
Luulisin, että pääsee ainakin 10 parhaan joukkoon vaikka en vielä ole ainuttakaan muiden kappaletta kuullutkaan.
Kommentit (24)
Pääsee, hän on kansainvälinen, upean näköinen nuori nainen, kappale on juuri sellainen, joka voittaa viisut.
Olisi hienoa, jos pääsisi. Teoriassa uskon tänä vuonna olevan aika vahvat mahdollisuudet. Toki en tiedä, mitä muilla mailla on tarjota.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 15:41"]
Pääsee, hän on kansainvälinen, upean näköinen nuori nainen, kappale on juuri sellainen, joka voittaa viisut.
[/quote]
laatu musiikkia, soinnutus ja melodiat aivan upeita ja lumoavat tempomuutokset, ja tuo maailman luokan lauluääni, ihan varmasti voittaa :/
Suomen edustaja on taas vaihteeksi ihan karmeaa paskaa. Järkyttävää. Veikkaan, että kisataan viimeisistä sijoista. Ja olen kuullut kaikki muiden maiden viisut....
Ei pääse, ääni ei kestä. Toivottavasti hänen vouhotus sukupuolineutraalista avioliitosta (niin kuin se olisi euroviisujen tärkein asia) kääntyy häntä itseään vastaan.
En tiedä.... Tuskinpa. Ainakin hänen julkisuuskuvansa on todella vastenmielinen, en itse tykkää koko naisesta, enkä myöskään biisistä.
Veikkaan kyllä itse, että tulee pääsemään finaaliin, mutta ei pärjää sitten siellä. Olen kuunnellut kaikki biisit läpi, ja tänä vuonna biisitarjonta on keskivertoa heikompi ja suurin osa on joko balladeja, tai sitten keskihitaita viritelmiä jotka unohtaa samantien. Kristalla on mieleenpainuva kappale, vaikka nuo live-esiintymiset eivät kyllä vakuuttaneetkaan. Oma mielipiteeni kappaleesta on, että Krista on huono Katy Perry-kopio ja ainakin 3 vuotta myöhässä musiikkinsa kanssa. Olen myös ymmärtänyt, että hänen "Ding dong ding dong ding dong"-huutelunsa joka paikassa on ärsyttänyt monia.
Kyllä varmaan, tai ainakin jää vain niukasti vaille. Varsinaisessa finaalissa en usko menestykseen.
Ei pääse, biisi on hirveetä retrohumppaa, vuoden -93 kisoissa ois ehkä ollu finaaliin mahkuja
En ymmärrä lainkaan, mitä kaikki maat on ajatelleet kun näitä biisejä valisivat. Missä on Ukrainan Verka Serduchkan tapaiset tarttuvat, mutta naurettavat esitykset, missä Lenan tapaiset symppikset, missä Lordin yllätys-järkyttäjät ja ennenkaikkea missä ne oikeasti lahjakkaat, kuten Loreen? Ei löydy yhtäkään oikeasti hyvää kappaletta. Se Tanskan viisukin on keskivertoa huttua, ja tytön esiintyminen painajaismaisine käsiliikkeineen on ihan jotain Idols-kamaa tyyliin ensimmäinen koe-esiintyminen...
Ja sitten tämä Bulgarian tapaus. Esiintyivät vuonna 2007 Helsingissä, kun viisut pidettiin täällä ja kappale oli aivan uskomattoman hyvä ja loistava sekoitus etnoa ja elektronista musiikkia. Nyt samat tyypit esittää jotain täyttä huttua, joka kuulostaa lähinnä kiljumiselta ja muuttavat esitystään joka harjoituksessa. Ilmeisesti tietävät, etteivät tule pärjäämään kun jokaisessa harjoitusvideossa on jotain erilaista ja yrittävät tällä tavoin paskasta biisistä huolimatta jäädä ihmisten mieliin.
Entä sitten Romania? Ovatko tosissaan? Toivottavasti eivät...
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 18:08"]
Entä sitten Romania? Ovatko tosissaan? Toivottavasti eivät...
[/quote]
Se Romanian tyyppi on kaikenlisäksi hetero ja naimisissa. Myös erittäin arvostettu tenori kuuluu olevan. Ja biisiksi annettu tuollainen karmea kasa paskaa? :D
Veikkaan, että pääsee. Olen kuullut laulut kertaalleen, taso on surkea ja lähes kaikki laulut ovat kuolettavan tylsiä. Tietysti show vaikuttaa paljon, mutta ei niihin umpitympeisiin balladeihin ihan räikein ketkuttelu sovi.
Toivottavasti ei. Kappale on todella huono, yksi kisan huonoimmista, eikä Krista ole kovin hääppöinen laulaja. Lisäksi hänellä on paha taipumus stailata itsensä todella rumaksi, mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Voisi olla ihan hyvännäköinen nainen, jos ei meikkaisi niin väärin ja pitäisi niitä järkyttäviä vaatteita.
Ei pääse eikä ole syytäkään. Surkeaa kertakäyttöpoppia. Voittajat löytyy Norjasta, Tanskasta, Unkarista tai Islannista. Kreikka on myös hyvä.