Amsterdam, kannabis ja lapseni.
Lapseni kävi amsterdamissa ja kävi ilmi että oli polttanut kannabista. Voinko ilmoittaa tästä poliisille ja poliisi sitten antaisi sakon tai varoituksen että oppisi olemetta käyttämättä huumeita.
Omat kasvatustapani eivät näköjään riittäneet täysi-ikäistä lastani pysymään erossa huumeista.
Onko muilla vastaavia kokemuksia, tarvitsen hieman vinkkejä miten edetä?
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 12:46"]
mun lapsi opiskeli rotterdamissa. siellä jointit oli ihan arkipäivää.
[/quote] Nyt puhutaan suomessa asuvasta nuoresta.
Kyllä se kannabis on ihan syystä laiton, se on huume. Miksi pilata elämä huumeilla?
ai, anteeksi 14. suomessa jointit korvataan pussikaljalla?
t. 13
"Huume on huume! Alkoholi ja tupakka on laillista, huumeet eivät!"
:DDDD
Onkohan noin tyhmänä tosi hauskaa vai tosi ikävää? P.S. Imppasin just kokonaisen marihuanan!
APn kysymykseen vastaten:
Ilmoita poliisille, oppisipa kakarasi kerrasta että tyhmästi tuli tehtyä.
Tajuttoman paljon huumeita kannattavia ihmisiä täällä. Mistä hitosta teistä sikiää??????????????
"APn kysymykseen vastaten:
Ilmoita poliisille, oppisipa kakarasi kerrasta että tyhmästi tuli tehtyä"
Mitäs meinaat, että poliisi sitten tekisi (muuta kuin nauraisi ilmoittajalle)? Sanoisi että soo soo?
Minä olen vasta lähemmäs nelikymppisenä kokeillut tasan 2 kertaa pössyä ja eihän se ollut mistään kotoisin. Minun puolestani voisi olla laillista koko homma, jos siitä nyt joku jotain miellyttäviä vaikutuksia saa. Minä en saanut ja hyvä niin. Sittemmin lopetin myös alkoholin juonnin koska en siinäkään näe enää yhtään mitään järkeä.
"Tajuttoman paljon huumeita kannattavia ihmisiä täällä. Mistä hitosta teistä sikiää??????????????"
Ilmeisesti sieltä, missä opetetaan tieteellistä ajattelua ja välimerkkien kohtuukäyttöä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 12:35"]
Ap ei ole oikein ajantasalla provonsa kanssa.. Enää ei saa Amsterdamissa kukkaa mistään, jos ei pysty todistamaan olevansa paikkakuntalainen. Ei edes niistä kuuluisista kahviloista.. Vaaditaan todistus siitä, että on vakituinen asunto, turisteille ei kukkaa enää myydä.
[/quote]
Paskaa puhut, lakia muutettiin -taas. Lue lehtiä!
Niin... se kannabis on edelleen huume.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 10:32"]
"Tajuttoman paljon huumeita kannattavia ihmisiä täällä. Mistä hitosta teistä sikiää??????????????"
Ilmeisesti sieltä, missä opetetaan tieteellistä ajattelua ja välimerkkien kohtuukäyttöä.
[/quote]
Mistä sinä minun koulutuksesta mitään tiedät?!
Hauskaa miten ihmiset, jotka pävittäin vetävät opiaatteja/bentsoja ja vähintään viikoittain jaksavat huudella miten kannabis on vaarallinen huume.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 10:32"]
[/quote]
Minut ilmeisesti lasket huumeiden kannattajaksi vaikka totesin vaan että Damissa saa polttaa jointteja ihan vapaasti.
En kannata huumeita.
Ilmeisesti ainoastaan hysteeriset kovaan ääneen huumeidenvastaisia iskulauseita huutavat laskt kunnon ihmisiksi... No, voin elää sen kanssa.
Se on huume vain sen takia koska se on laiton, muutoin se olisi pelkkä päihde. Miksei sitä saisi kannattaa, kun laittomuus sen kohdalla on hieman ylitseampuvaa?
Mun mielestä se on päihteenä tosi hyvä ja jos sitä käyttää itsetutkiskeluun, niin se on mieto psykedeeli.
Se on huume, koska se on laiton. Se on laiton, koska se on huume. Tämä on monen kiistaton logiikka kannabis vastustuksen takana. Entäs heroiini? Sitä sai suomen apteekista vielä silloin, kun se oli muualla kielletty.
On kannabiskin tai amfetamiini lääke jos sen ostaa apteekista. Tai ketamiini jos sen saa nukutuksessa. Tai kokaiini jos sen saa hammaslääkärissä. Jne...
Onko lapsi tehty poliisin kanssa vai miksi poliisin pitäisi kasvattaa sun lapsi? Miksi muiden pitäisi maksaa sun lapsen kasvattamisesta?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 09:57"]
"KANNABIS ON HUUME"
Jep, mutta onneksi meillä on nuo alkoholi ja tupakka, jotka ovat sen sijaan nautintoaineita. Oletko kenties ryypännyt aivosi vai miten tuollainen typeryyden taso saavutetaan?
[/quote]
Huume on huume! Alkoholi ja tupakka on laillista, huumeet eivät!
Oletko itse impannut aivosi pilalle huumeilla kun tuollaista paskaa rypellät.