Veikatkaa mikä voisi olla syynä, kun saan runsaasti miehiltä huomiota.
Tänäänkin kaupassa tullessani hikisenä ja olo epäsiistinä treeneistä, moni mies yritti hakea katsekontaktia ja kassajonossa havahduin pariin otteeseen, että joku tuijottaa. Tämä on hyvin yleistä. Enkä koe olevani mitenkään kaunis ja ujokin olen, eli en hymyile tuntemattomille. Ja toinen outo juttu on, että naiset katsovat paheksuen. Mikä voisi olla asia, joka minussa niin herättää ihmisissä reaktioita?
Kommentit (25)
Susta tuntuu vain, että ihmiset tuijottaa. Mihinpä ne silmänsä pistäis jossain kaupassa, aina on joku edessä.
Kirjoitit saman viestin kk sitten, olisiko itsetunto-ongelma syynä tämän saman viestin kirjoittamiselle?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 22:55"]
Kirjoitit saman viestin kk sitten, olisiko itsetunto-ongelma syynä tämän saman viestin kirjoittamiselle?
[/quote]
Enpä muista tällaisesta kirjoitelleeni. Meitä on sitten enemmänkin. Ja 3, esimerkiksi tänään kolme miestä tuijotti mua viereisessä kassajonossa, olisi siinä muutakin katsottavaa ollut.
t.ap
t.ap
Edelleen, susta vain tuntuu siltä, että tuijottavat. Ja tuo on hyvin tyypillistä, että tuntee toisten naisten tuijottavan itseään jotenkin pahansuopaisesti vaikka niin ei olisikaan.
Kyllä minäkin aina välillän tuijotan hikisiä ja epäsiistejä ihmisiä kaupassa :D,
Jos olet hieman huorahtava? Tai muutenvaan naitavan näköinen??
Laita koko vartalo kuva ja kriittiset mitat +kuppi koko, eiköhän tämä ongelma saada ratkaistua?
Joo, voi hyvin olla että sä olet vain niin hyvän näköinen. Mitat esiin!
Huomaan itse joskus tuijottavani naisia, joita haluan siinä paikassa ja hetipaikalla paneskella. Joissain naisissa on sellainen ihmeellinen vetovoima, että tietää heti että ton kanssa olis makuukamarissa kivaa. Mutta kyllä se vaatii suht hyvää ulkonäköäkin.
Toisisa ihmisissä on vain sitä jotain, objektiivisista ulkoisista seikoista välittämättä, Sinulla ehkä on? Naiset tämän huomaavat ja ovat kateellisia?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 22:50"]
Tänäänkin kaupassa tullessani hikisenä ja olo epäsiistinä treeneistä, moni mies yritti hakea katsekontaktia ja kassajonossa havahduin pariin otteeseen, että joku tuijottaa.
[/quote]
Kerroit tulleesi jumpasta. Useat naiset ovat hikijumpan jälkeen jotenkin hyvinkin kiinnostavan oloisia. Olen joskus asiaa miettinyt, ja todennut että silloin on tytöillä viehättävästi posket punaisena, hiukset ehkä sekaisin ja kasvoilla 'saaneen oloinen' ilme. Ehkä myös kiinnostusta herättäviä feromoneja leijuu ympärillä normaalia enemmän. Miehiset vaistot vain ottavat vallan tarkkailla ja tutkia tapausta tarkemmin.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 22:50"]
Tänäänkin kaupassa tullessani hikisenä ja olo epäsiistinä treeneistä, moni mies yritti hakea katsekontaktia ja kassajonossa havahduin pariin otteeseen, että joku tuijottaa. Tämä on hyvin yleistä. Enkä koe olevani mitenkään kaunis ja ujokin olen, eli en hymyile tuntemattomille. Ja toinen outo juttu on, että naiset katsovat paheksuen. Mikä voisi olla asia, joka minussa niin herättää ihmisissä reaktioita?
[/quote]
Varmaankin ihan puhdas itserakkaus. Luultavasti itse vilkuilet koko ajan, että katsooko joku minua. En ihmettele, jos monikin kiinnittää katseensa pälyilevään olemukseesi.
1) Sinusta vaan tuntuu ja anna tuijottaa
2) Paremmalla itsetunnolla et moiseen edes kiinnittäisi huomiota
3) Yleensä joku on vinksallaan, jos ihmiset tuijottaa.
Kieltämättä minuakin katsotaan, jos jumpan jälkeen en ole käynyt suihkussa. Hyi =(
Onpas taas vaikea joidenkin hyväksyä, ettäjotkut nyt saavat jonkin verran enemmän huomiota kuin toiset. Minulle on esimerkiksi oma mies monesti todennut, että "johan on, kun nuo miehet tuijottavat sinua, vaikka olen ihan tässä vieressä" ja pari sinkkuystävää on ihan suoraan sanonut, että on epäreilua lähteä kanssani baariin, kun saan kaiken huomion. En siis usko, että itse "kuvittelen" tuijotukset. Itse jo varhain teini-iässä omaksuin tavan katsoa aina ystävällisesti NAISTA, jos mies ja nainen kävelevät minua kadulla vastaan. Näin en ainakaan näytä flirttaavan tai hakevan katsekontaktia miehen kanssa ja vältyn pahoilta, pettyneiltä tai epämiellyttäviltä katseilta naisen puolelta.
Ja ei, en todellakaan ole mikään maailman kaunein nainen. Itse asiassa oma teoriani on, että harvinaisen kauniit ihmiset EIVÄT saa erityisen reilusti huomiota. Heitä ei ehkä uskalleta lähestyä tai haluta tuijottaa, koska he ovat "poikkeuksellisia". Myös jollain tapaa hyvin persoonalliset, esim. erityisen vahvan ja itsetietoisen oloiset tai persoonallisesti pukeutuneet, todennäköisesti jakavat mielipiteitä ja saavat olla rauhassa. Täällä ehdotettiin huomion syyksi myös hutsahtavuutta tai "tyrkyllä" olemista, mutta kyllä tällainenkin habitus viehättää vain tietynlaisia miehiä.
Oma teoriani on, että sellaiset "perussievät" tai kohtuullisen hyvännäköiset, jotka eivät ole millään tavalla mitään liikaa (liian persoonallisia, liian hutsahtavia, liian isot rinnat, liian kauniita) saavat eniten huomiota. Itse olen pienikokoinen, suhteellisen kaareva mitoiltani mutta en mikään silmiinpistävän kaareva, pitkähiuksinen ja hyvin neutraalisti pukeutuva vaaleaverikkö ja käytökseltäni ennemminkin ujohko kuin ulospäinsuuntautunut. Minusta tuntuu, että tällaisenaan menen vähän joka makuun (minua ovat yrittäneet lähestyä kaikenlaiset miehet rekkajätkistä pukumiehiin) enkä pelästytä ketään pois. En myöskään ole liian hyvännäköinen, niin että kaikenlaiset miehet uskovat mahdollisuuksiinsa.
Uskoisin, että ap sinäkin saatat olla juuri sellainen perusnätti ja "joka makuun mukiin menevä". Miehiä myös usein viehättää sellainen ujohkon oloinen, nimenomaan ei liian tyrkky tyttö. Anna toisten katsoa!
feromoneja epäilen ja jos olet kaikkine "hajuinesi" hyväntuulisen oloinen.
itse olen pieni, pienirintainen enkä mikään mahti hyvän näköinen mutta baareissa käydessäni olin iloinen tanssija ja kyllä vientiä riitti :)
kerran menimme ystäväni kanssa baariin suoraan ilman suihkua, kun olimme siivonneet hänen uutta asuntoaan. Miehiä riitti sillä kertaa.en tietenkään tarkoita että haisevana pitäisi olla mutta ehkä se luonnollisuus on sitten kuitenkin se juttu.
Itse jos katson ihmistä, siihen on vain kaksi vaihtoehtoa. Joko hän on ruma ja siksi tuijotan, tai sitten hän on kaunis. Eli ilman mitään sen kummempaa kuvaa tai kuvailua sinusta, vaikea sanoa kumpi on syynä...
Kuvittelet itsestäsi nyt ihan liikoja.
Miehet katselee KAIKKIA naisia ja naiset ovat aina naama norsunvitulla muille naisille.
Tai pistä tänne kuva itsestäsi niin arvioidaan että onko jotain erityistä mikä kiinnittää huomiota.
Tää sama tyyppi tehtailee tänne saman sarjan aloiuksia. Infoan sinua, Ap, ettei kaikilla pyöri ulkonäkö ja miesten mielipiteet koko ajan mielessä. Mutta pyörittele sinä vain niitä, ehkä ajan myötä laajenee sunkin ihmiskuva.
Tissit ja tai perse.