Uusi Tinderissä: kuinka pian pitää antaa nykyään?
Pitkän suhteen jälkeen taas etsin uutta kumppania. Mikä tapa nykyään seksin aloitus uusissa suhteissa?
Kommentit (67)
Heti ja mielellään etukäteen lähettää kuvia
mies52v
Sitten kun ei enää pysty pidättäytymään, tekee niin kovasti mieli.
Odotuta puoli vuotta. Karsii ainakin idiootit joukosta.
No ei ole muuttunut miksikään, menet vasta kun hyvältä tuntuu. Ne jotka on tositarkoituksella, malttaa kyllä odottaakin.
Tinder on käytännössä vain yhden illan juttujen kotiinkuljetuspalvelu.
Onnea vaan yritykseen että saat edes treffit järkättyä, saati sitten että pääset makkarin puolelle. Jos se onnistuu, niin sitten voitkin unohtaa että haluavat mitään vakavempaa ja sanon tämän ihan miehenä.
Sen jälkeen kun jompi kumpi on antanut, niin olette ihmissuhteessa.
Lähetään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, saastainen paikka. Leimaa kaikki, jotka siellä ovat. Etsi miehesi livenä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämää-sarjan loi kaksi homomiestä, jotka normaisoivat yhden illan jutut naisille ja lanseerasivat fwb-jutut. Siitä syntyi Tinderin kotiinkuljetuspalvelu.
Haastattele ensin onko sillä tauteja tai oireita.
Ekoilla jos siltä tuntuu mutta itse odottaisin ehkä kolmansiin. Ekojen jälkeen on niin helppo ghostata eikä vielä tunneta.
Toisilla tai kolmansilla. Ekoilla on hyvä antaa jo suullinen näyte.
M28
Minä en antanut kenellekään. Kävin lukuisilla treffeillä.
Tinder ei ole alunperin panosovellus. Siihen on oma sovelluksensa. Ne panoa etsivät ovat väärässäpaikassa.
Tyhmää leimata kaikki käyttäjän ja olettaa.
Minuakin on leimattu kevytkenkäiseksi, koska sitä käytin. Olen kaikkea muuta paitsi kevytkenkäinen.
Ei koskaan. Jos alatte tapailemaan niin sitten voi kun itse haluaa.
Riippuu onko sinulla tatuointeja. Jos on, niin ensimmäisellä kerralla, jos haluat seksiä. Toista tapaamista ei näet tule.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun jompi kumpi on antanut, niin olette ihmissuhteessa.
Lähetään siitä.
Ai, tätä en olekaan ennen kuullut, että ihmissuhde alkaisi peitonheiluttelusta. :D Mulla on elämässä ollut useita ihmissuhteita, joista yksikään ei ole alkanut sängystä. :D
t: vanhapiika
Vierailija kirjoitti:
No ei ole muuttunut miksikään, menet vasta kun hyvältä tuntuu. Ne jotka on tositarkoituksella, malttaa kyllä odottaakin.
Vaikka olisin Tinderissä tositarkoituksella, en odottaisi puolta vuotta. Se tarkoittaisi, että nainen ei halua minua tai että sillä ylipäätään on hyvin heikko libido.
Viimeistään kolmansilla treffeillä seksiä. Ne kerrat, kun olen odottanut 5+ treffit, toisesta paljastui matala libido ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa. Minulle seksi on suhteen tärkein asia, joten haluan varmistaa sen toimivuuden pian.
Jollekin tämä tahti on tietysti liian nopeaa, ja se on ihan okei. Suurin osa ihmisistä Tinderissä ei ole kuitenkaan yhteensopivia kanssasi.
Mielellään treffit suoraan sänkyyn.