Söin puoli pussia sipsejä ja olen aivan ähky. Miten joku voi syödä pussillisen?
Kommentit (29)
Mä pystyn syömään sipsipussista vaan 1/3 kerrallaan, mutta karkkipussi menee kyllä aina kerralla kokonaan...
Sopiva määrä on 90g punnittuna Hot Rollsseja. Enempää ei rämäpäät maista.
Ei kai niitä pussillista kerrallaan kukaan syö? Puoli pussiakin kuulostaa runsaalta kertamäärältä. Eikö sipsit juuri ole se paheellinen napostelujuttu eli avaat pussin ja noin vuorokauden ajan haet pikkukupin silloin tällöin ja sitten se pussi onkin kulunut. Näin itse siis toimin.
Helposti.
Himo ottaa vallan ettei vaan halua lopettaa.
En voi syödä minäkään kuin sellaisesta pikkupussista alle puolet. Ovat niin suolaisia ja se rasva tuntuu kitalaessa ällöltä. En kyllä voi syödä kuin yhden tai kaksi karkkia kerralla myöskään. En ostakaan karkkia koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niitä pussillista kerrallaan kukaan syö? Puoli pussiakin kuulostaa runsaalta kertamäärältä. Eikö sipsit juuri ole se paheellinen napostelujuttu eli avaat pussin ja noin vuorokauden ajan haet pikkukupin silloin tällöin ja sitten se pussi onkin kulunut. Näin itse siis toimin.
Syön siis kerran vuodessa sipsejä ja minulla oli kova nälkä. Kuvittelin, että nyt syön nälkääni koko tuon pussin. Mutta kuten sanottu, puolitiehen jäi.
Aika usein mies syö onnettomaan olotilaansa ja usein se olotila johtuu joko naisesta tai sen puutteesta eli jos vierellä istuu joku mursu pussi menee sen vuoksi ja jos ei istu niin pussi menee sen vuoksi. Dippikastike on turhaa eikä kuulu sipsutteluun
Mä pystyisin mutten viitti korkean verenpaineen takia.
Kokemus luo varmuutta. Pienen harjoittelun jälkeen sinäkin vedät puoli kiloa sipsejä kerralla.
Mulla menee helposti koko pussi elokuvaa katsellessa.
T: Nuori Mies
Kyllä tuommoinen 300g pussi menee ihan kevyesti ns. "ruoan korvikkeena". Ei tee tiukkaakaan. Tietty on olemassa jotain ylisuolattuja sontalaatuja, mutta esim. Pirkan hapankerma-sipulisipsit katoavat ihan huomaamatta. Samoin Estrellan suola-viinietikkasipsit. Niin paljon ja kauan vedetään, ettei enää ilma kulje keukoihin... ;o)
kannattaa ostaa se pienin sipsipussi, riittää tyydyttämään "intohimon"
En koskaan syö sipsejä. Suolaisia ja rasvaisia hyi!
Itse ostan niitä pikkupusseja ja puolivälissä alkaa yleensä ällöttää. Kuitenkin siihen rouskutteluun jää koukkuun ja melkein koko pussi tulee syötyä. Eli siis joku 100 g.
Olen possu. Syön sipsit tietysti runsaan dipin tai tulisen salsan kanssa.
Minä pystyn. Olen normaalipainoinen nainen. Olen hieman kateellinen teille, joilta tuo ei onnistu. Teidän on varmaan helpompi säilyä hoikkana kuin minun, joka söisi liian suuria annoksia aina, jos ei asiaa tarkkailisi.
Pienesti enää hampaita jäljellä. Kiitos sipsien.
En taida enää koskaan syödä sipsejä.
Helposti menee jättipussi, samoin suklaalevy. Karkit taas ei. Olen normaalipainoinen nainen.
kai se on tottumiskysymys.
mitä enemmän syö karkki, suklaata, sipsiä ja vastaavia, niin sitä enemmän niitä pystyy syömään kerralla. ainakin näin itse näen asian.
Onneksi on nykyään paljon niitä 75g ja 110g pusseja! Se on just sopiva koko, ei tule ähky :)
Ei kai kukaan yksin kokobpussia syö kerralla. Johan siihen suolanmäärään tulee nopeasti inhotus.