Söin puoli pussia sipsejä ja olen aivan ähky. Miten joku voi syödä pussillisen?
Kommentit (29)
Sarjassamme aloituksia joissa ap pitää itseään niin paljon muita palstalaisia parempana vol 6448653757853
Vierailija kirjoitti:
Sarjassamme aloituksia joissa ap pitää itseään niin paljon muita palstalaisia parempana vol 6448653757853
En muuten pidä. En vain ole mikään sipsien ammattilainen, vaan aikamoinen uuno niissä, kuten huomattiin.
Tykkään suolaisesta ja helposti menee pussillinen, tosin syön vain pari kertaa vuodessa.
Miten joku voi syödä puoli pussia?????!!! Eikö yhden sipsin jälkeen jo lennä laatta?
Mä en koskaan pistä suuhuni yhtään sipsii tai karkkii! Ei niit aikuiset syö ja ne lihottaa yök! Mä oon siro pieniruokainen prinsessa ja syön vain salaattia ja avokadoa. Okei yhden sipsin kerran söin mut heti tuli ihan hirvee olo!
Yök kaikki sipsejä ja karkkia vetävät lähiömammat. Mä oon teit kaikkii niin paljon parempi!
Vierailija kirjoitti:
Helposti menee jättipussi, samoin suklaalevy. Karkit taas ei. Olen normaalipainoinen nainen.
Olet kuin minä. Karkit ei maistu mutta sipsit tai suklaa niin osta omat jos sinäkin haluat. Tai ainakin pyydä ostamaan myös toiselle. Painon puolesta olen normaali/hoikka. Mä olen kerralla syönyt toista kiloa suklaata ja ainoa ongelma oli että se suklaa loppui kesken . Syy ei tietenkään ollut minussa vaan siinä kirjassa jota en malttanut lopettaa lukemasta.
Yksi nainen oli aika vihainen siitä että voin mussuttaa sipsejä, suklaata ja lämpimiä juustoleipiä vaikka kuinka paljon eikä se lihota. Ne peevelin leivät on kyllä koukuttavia. Oikeasti toista vuotta oli "pakko" saada iltaisin parit lämppärit.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on nykyään paljon niitä 75g ja 110g pusseja! Se on just sopiva koko, ei tule ähky :)
Ne pienet pussit vaan seisovat kaupan hyllyllä pidempään ja ne maistuvat hieman eltaantuneille.
PIkkupusseista ei tule kuin vihaiseksi. Vähintään 200g pussi on oltava.