Jos suunittelee lomareissua Disney puistoon, niin miksi ennemmin Orlando tai Anaheim kuin Pariisi?
Mikä vika on Pariisin Disneylandissa niin että sinne ei kannata mennä ja sen sijaan kannattaa valita ennemmin Orlando tai Anaheim?
Kommentit (12)
Onko Pariisin puistoa mainostettu sitten ysärin? Ja onko puisto muuttunut edes 2000-luvun alun vai onko siellä yhä samat vanhat laitteet?
Olen käynyt Orlandon Disney Worldissä, mutta matkaan ei lähdetty sen takia. Myös Pariisissa olen ollut, mutta huvipuisto ei ollut sielläkään pääkohde.
Legolandia suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Orlandon Disney Worldissä, mutta matkaan ei lähdetty sen takia. Myös Pariisissa olen ollut, mutta huvipuisto ei ollut sielläkään pääkohde.
Legolandia suosittelen.
Kun sinulla on kokemuksia näistä kahdesta Disney Worldistä, miten vertaisit näitä keskenään ja kumpaan kannattaa mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legolandia suosittelen.
Kun sinulla on kokemuksia näistä kahdesta Disney Worldistä, miten vertaisit näitä keskenään ja kumpaan kannattaa mennä?
Enemmin vaikka Linnanmäelle tai Legolandiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legolandia suosittelen.
Mihin seikkoihin mielipiteesi perustuu?
Suosittelen Anaheim Usa !Koska olimme siellä 1982. Musita paikoista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legolandia suosittelen.
Disney puistot ovat teemapuistoja jonne menet vain pällistelemään paikkoja ja Disney hahmoja kun taas Legolandissa ja Linnanmäellä on oikeasti huvipuistolaitteita ja tekemistä.
Mielestäni kummatkin ovat ihan hyviä. Matkustusaika ja -budjetti olisi itselleni ratkaiseva tekijä ja matkustamiseen kuluva aika. En lähtisi Yhdysvaltoihin kolmeksi päiväksi, mutta Ranskaan voisin mennä. Tai jos loma on maaliskuussa, niin tietysti Floridassa on lämpimämpää.
Disney World Orlandossa on puistoista suurin. Muistaakseni 4 eri puistoa. Käytiin vaan yhdessä näistä. Aikuisille suosittelen ennemmin Universalin teemapuistoa esim. Losissa. Paris Disneylandissa olen käynyt aikoinaan. Onhan tuo puiston valinta myös rahakysymys, jos pelkän puiston takia matkustaa. Itsellä matkat tehty muista syistä ja nämä huvipuistokäynnit ovat sitten tulleet ns. hatuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legolandia suosittelen.
Disney puistot ovat teemapuistoja jonne menet vain pällistelemään paikkoja ja Disney hahmoja kun taas Legolandissa ja Linnanmäellä on oikeasti huvipuistolaitteita ja tekemistä.
Kyllä siellä Disney worldissäkin on laitteita. Käytiin kesällä Orlandossa.
Katsomaan, onko Megan vielä oppaana.
1:14 etenpäin tms