Marja, 46, ei ihmettele, miksi suomalaisilla naisilla on romansseja ulkomailla: ”Kun olin talvilomalla Barcelonassa, kävin joka päivä treffeillä”
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006568079.html
Miten nämä eronneet karanneet tai muuten epätoivoiset naiset kehtaavat sosiaalisessa mediassa kertoa omista suhteistaan? Hirveä retostelu päällä ja silti se kaipuu on vain siihen yhteen asiaan.
Lehdissä huutelu ei varmasti auta sen ainoan oikean löytymistä.
Kommentit (7)
Romantiikkaa, huomiota, kauniita sanoja, lahjoja. Kuka ei sellaista haluaisi. Ihania katseita, jännitystä.
Punaiset sukkahousut jalkaan, niin käy flaksi ;o).
Rumakin hiirulainen tuntee olonsa kauniiksi. Osaako suomalaiset miehet sen taidon 🤔
Kumpikin tietää mikä on pelin henki.
Miksi ihmeessä ihmiset haluaa nykyään nolata itsensä julkisesti? Juu juu, se on hitsin voimaannuttavaa. Noloa se on.
No rehellisesti sanottuna on totuus että suomalainen sosiaalinen kulttuuri on itsemurha. Minulla on enemmän ulkomaalaisia ystäviä netissä ja juttelen skypessä paljon ja pelataan pelejä heidän kanssaan, keskustelu soljuu ja kaverien teko helppoa. Suomalaisten kanssa ei siitä oikeen mitään tuu jopa netissä tuntuu hankalalta keskustella. Olisin yksinäinen jos ei olisi nettiä. Varmaan tulen joku päivä muuttamaan suomesta pois johonkin sosiaalisempaan kulttuuriin. :) Olen aina ajatellut olevani introvertti ja eristäytynyt mutta tajusin että olen tuollainen vain suomalaisten seurassa kun kaikki ovat niin juroja. Miestä en edes viitsi suomesta etsiä, on jo kiikarissa italia, USA, tai mikä vaan muu maa.
Olen haastateltavan kanssa samanikäinen, ja miettinyt paljon tuota sukkahousuasiaa, että milloin minäkin, harras ihminen, löydän yltäni kirkkaan vihreät tai verenpunaiset sukkahousut? Tai sellaiset, joissa vuoroin vihreää ja vuoroin punaista poikkiraitaa?
Keski-ikäistymisessä eniten kauhistuttaa juuri tuo sukkahousujen toksinen värimaailma. Onko mitään lääkettä, jolla tämän räikeisiin ja raidallisiin rytmeihin hinkuvan vietin saisi torpattua?
Toisaalta hyvä niin osaa välttää =)