Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen verotus on perseestä, esimerkki

Vierailija
13.05.2013 |

mieheni tienaa minua enemmän 40 000e, mutta todellisuudessa saa käteen vaan 20 000e enemmän:( paljon on tehnyt työtunteja tuohon, viikonloppuja ja öitä. Tuntipalkkaa ei kannata alkaa laskemaan. Suomessa kun tienaa euron enemmän, saa todellisuudessa vaan 50 senttiä . Paska maa. Ja muita maita autetaan ja sinne syydetään rahaa, kun niiden asukkaiden ei ole tarvinnut maksaa tätä veroa näin paljoa niin ovat konkurssissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 18:41"]

mieheni tienaa minua enemmän 40 000e, mutta todellisuudessa saa käteen vaan 20 000e enemmän:( paljon on tehnyt työtunteja tuohon, viikonloppuja ja öitä. Tuntipalkkaa ei kannata alkaa laskemaan. Suomessa kun tienaa euron enemmän, saa todellisuudessa vaan 50 senttiä . Paska maa. Ja muita maita autetaan ja sinne syydetään rahaa, kun niiden asukkaiden ei ole tarvinnut maksaa tätä veroa näin paljoa niin ovat konkurssissa.

[/quote]

Tähän mennessä muiden maiden lainoittamisesta ei ole syntynyt yhtään luottotappioita Suomelle. Sen sijaan Suomi on saanut korkotuottoja. Tulevaisuus on epävarma, mutta joskus kannattaa muistaa, mitä on tapahtunut tähän saakka.

Vierailija
2/2 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 18:41"]

[/quote]

Tähän mennessä muiden maiden lainoittamisesta ei ole syntynyt yhtään luottotappioita Suomelle. Sen sijaan Suomi on saanut korkotuottoja. Tulevaisuus on epävarma, mutta joskus kannattaa muistaa, mitä on tapahtunut tähän saakka.

[/quote]Höpö höpö. Kreikkalle annettuja rahoja ei nähdä. Siinä ei muutaman miljoonan korkotuotot lämmitä kun pääoma menetetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla