Kuuntelin miehen vittuilua aikani, nyt tuntuu, että riittää :(
Mies ivaili aina liikakiloistani. Kannusti laihduttamaan ja nyt kun olen -15kg vain 5 kiloa tavoitepainostani niin, ei päästä minua kuin töihin kotoa. En saa ostaa uusia vaatteita, joista oli puhe. Liian isoissa suorastaan säkeissä on kuljettava. En saa mennä lenkille ilman häntä, en kauppaan, en mihinkään muualle kuin töihin ilman häntä. Tuntuu, että olen vanki kodissani. Nyt kantaa minulle roskaruokaa vaikka hyvin tietää etten syö enää sellaista. Mistä tässä on kyse?
Kommentit (19)
Narsisti mies. Niin selvät sävelet. Pitää sinua pomppupallonaan. Älä ihmettele jos uhkailee peräti itsensä vahingoittamisella kun jätät sen. Lähde pois vain.
Tulee mieleen että oletko koskaan suuttunut hänelle ja sanonut suoraan että mitäs jos menenkin lenkille tai kaupaan? Mitäs meinaat tehdä? Jos lyö, tiedät että oikea suunta on lähteä omille teille.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 17:01"]
Mies ivaili aina liikakiloistani. Kannusti laihduttamaan ja nyt kun olen -15kg vain 5 kiloa tavoitepainostani niin, ei päästä minua kuin töihin kotoa. En saa ostaa uusia vaatteita, joista oli puhe. Liian isoissa suorastaan säkeissä on kuljettava. En saa mennä lenkille ilman häntä, en kauppaan, en mihinkään muualle kuin töihin ilman häntä. Tuntuu, että olen vanki kodissani. Nyt kantaa minulle roskaruokaa vaikka hyvin tietää etten syö enää sellaista. Mistä tässä on kyse?
[/quote]
Siitä, että hän haluaa hallita sua. Ivaamalla yritti murskata henkisesti, että olisit liian heikko itsetunnoltasi, mutta koska laihdutitkin, joutuu nyt kyttäämään, ja yrittää saada sut takaisin rasvapalloksi.
Yksi sana:
JSSAP!
Mies on naisen pää. Pitäisi opetella olemaan jos ei nyt suorastaan nöyrä niin ainakin mukautumishaluinen.
Millä lailla mies on kannustanut sinua laihduttamaan, jos hän on kiloistasi ivaillut? Kannustamisen kuuluisi olla positiivista toimintaa.
Etsi jostain apua itsellesi, jos tuntuu, ettet pääse yksi irti miehestä.
MIKSI sun nyt pitäs päästä yksin kulkemaan sinne sun tänne. Meinasitko testata nykyistä viehätysvoimaasi kun olet normaalimitoissa? Ilmeisesti aikomuksesi on koittaa pettää miestäsi ja hän vaistoaa sen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 17:25"]
Mies on naisen pää. Pitäisi opetella olemaan jos ei nyt suorastaan nöyrä niin ainakin mukautumishaluinen.
[/quote]
Se menee kyllä niin, että nainen on se kaula, joka pään kääntää...
Tuollaisesta miehestä hankkiudu eroon. Heti. Toivottavasti ei ole lapsia!
Lihavana sain kulkea yksin kaupoissa ja lenkillä. Enää en saa mennä kuin töihin yksin ja sinnekin soittelee tunnin välein. Musta tuntuu, että onko mies jotenkin sairastunut? Jos kyse ei olekaan minun kiloistani? On niin erilainen kuin ennen. Kyttää joka asiaa. En saa edes äitini luona käydä rauhassa, kokoajan pitäisi olla langan päässä :(.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 17:35"]
Lihavana sain kulkea yksin kaupoissa ja lenkillä. Enää en saa mennä kuin töihin yksin ja sinnekin soittelee tunnin välein. Musta tuntuu, että onko mies jotenkin sairastunut? Jos kyse ei olekaan minun kiloistani? On niin erilainen kuin ennen. Kyttää joka asiaa. En saa edes äitini luona käydä rauhassa, kokoajan pitäisi olla langan päässä :(.
ap
[/quote]
Sairaalloisen mustasukkainen? Ei tuosta käytöksestä voi päättää kuin mies itse. Kysy mitä hän pelkää? Onko itse sitten sellainen punkero tällä hetkellä että pelkää ettei kelpaa enää muille. Minusta olet ihan liian alistuva miehellesi.
Onkohan mies pettänyt itse, kun on noin kova tarve kyttäillä...?
AP,
sairas kontrollinhalu on THE syy lopettaa suhde. Se on liian usein alkusoitto väkivallalle.
Lähde.
Tuota jatkuu aikansa, ja sitten vahtaaminen alkaa mennä fyysiseksi lähtemisen rajoitukseksi ja väkivallaksi. Hyökkää jostain puskasta, kun erehdyt vaihtamaan miespuolisen tutun kanssa tervehdyksen. Tai vetää sinua turpaan hulluuksissaan, ellei vielä pahempaa.
Mitä tapahtuu jos vain lähdet esim. kaverin kanssa kahville vaikka mies kieltää?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 17:41"]
Onkohan mies pettänyt itse, kun on noin kova tarve kyttäillä...?
[/quote]
Mä oon tullu siihen tulokseen että mun mies pettää ja kovasti. Varsinaisia vihjeitä naisista ei ole, mutta juuri tuo järjetön mustasukkaisuus, suuttuminen jos kysyn jotain ihan normaalia hänen menoistaan ja rahojen ja menemisten salailu alkaa saada mut vakuuttuneeksi että jotain paskaa sillä on tekeillä.
Kerran sain sen kiinni huorille soittelusta ja silloin - suuttumisen jälkeen - vakuutti olleensa vain utelias. Nyt on ollut pitempään tosi rentoa ja mukavaa yhdessä, kunnes pari päivää sitten mies muuttui perseelle ammutuksi karhuksi suunnitellessaan tulevaa työmatkaansa. Sai raivarit kun meikkasin yhdessä ulos lähtiessä ja mun kyttääminen alkoi välittömästi. Hän itse aloitti pitkästä aikaa myös katoamistemput ja unohti kaikki yhdessä sovitut menot ja asiat.
Eikös oo aika selvät merkit :D Kyllä uskon että vain silloin on ihmisellä syytä kytätä ja rajoittaa kumppania, kun itsellä on salattavaa. Silloin kuvittelee että kaikki muutkin pettää. Taidan hänen tultua kotiin napata verkkopankkitunnuksensa ja tyhjentää pankkitilin ennen kehityskeskustelua.
Niin että ap, ei ole normaalia tuo miehesi käytös, varmasti ei ole itsellä puhtaat jauhot pussissa jos yrittää sinut eristää ulkomaailmasta!
Miehellä on luultavasti sairaaloisen huono itsetunto. Siinä on paljon narsistisia piirteitä, mutta vaikuttimet on erit. Mies ei myöskään todellakaan välttämättä petä.
Huono itsetunto vain tekee sen, että ensin on lytännyt sinua, koska on halunnut nostaa itseään. Nyt kun olet laihtunut, näytätkin hyvältä ja mies rinnallasi vielä huonommalta kuin ennen. Niinpä mies nyt kontrolloi, koska pelkää hysteerisesti, että tajuat miten hyvältä näytät ja miten surkea ilmestys hän on.
Ikävää tässä on se, että sairaaloisen huonoa itsetuntoa on miltei mahdoton parantaa ja se sairastuttaa kaikki ympärillään =(
tuo on ihan p... puhetta, ettei huonoa itsetuntoa voi parantaa. Sitä voi toiset ihmiset nostaa mutta myös itse. Tekee sellaisia asioita mistä saa itsetunnon kohoketta. Olisiko palaverin paikka ja puhua miehen kanssa että missä mennään. Jos mies tuntee itsensä sinua huonommaksi niin mikä estää häntä kohentamasta omaa ulkonäköään?
miehen tulee hyväksyä sinun sellaisena kuin olet ap- mies ulkoruokintaan
Hyi. Miehesi on halunnut, että olet lihava ja huonoitsetuntoinen ja on pitänyt itsetuntoasi alhaalla pilkkaamalla sinua. Siten hän on ainakin yrittänyt pitää sinut itsestään riippuvaisena. Nyt hän näkee kaunistumisesi ja pelkää, että joku muukin näkee sen ja että sinun itsetuntosi ja riippumattomuutesi kasvaa.
Tuo ei ole rakkautta! Jos hän rakastaisi sinua aidosti tasavertaisena kumppanina, hän olisi nyt ylpeä sinusta ja esittelisi sinua mielellään kodin ulkopuolella (ihminen on niin pinnallinen). Hän olisi ylpeä, että hänellä on hyvännäköinen vaimo. Mies terapiaan ja sinä pää pystyyn ja rinta rottingille!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 19:09"]
tuo on ihan p... puhetta, ettei huonoa itsetuntoa voi parantaa. Sitä voi toiset ihmiset nostaa mutta myös itse. Tekee sellaisia asioita mistä saa itsetunnon kohoketta. Olisiko palaverin paikka ja puhua miehen kanssa että missä mennään. Jos mies tuntee itsensä sinua huonommaksi niin mikä estää häntä kohentamasta omaa ulkonäköään?
[/quote]
Totta kai itsetuntoa voi parantaa, mutta siinä kohtaa kun se itsetunnonpuute menee sairaudeksi, on paraneminen yhtä todennäköistä kuin parantua narsismista. Mahdollista, mutta ei välttämättä kannattaisi pidättää hengitystä odotellessa.
Sairaalloisesta omistushalusta ja mustasukkaisuudesta. Lähde ÄKKIÄ! Ei tuo enää ainakaan rakkautta ole. Ainakaan tervettä sellaista. Sulla on oikeus näyttää kauniilta ja lähteä ulos ILMAN häntä jokapaikassa pörräämässä, sulla on oikeus olla kaunis nainen! Lähde, tai jäät tuohon loppuelämäksesi ja tilanne voi jopa pahentua vielä entisestään. mene.lähde.juokse.