Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin etten koskaan halua lapsia mutta..

Vierailija
13.05.2013 |

sitten sain kuulla että eräs sukulaisiin kuuluva, minulle läheinen henkilö oli tullutkin raskaaksi. Hän on minua vuosia nuorempi, joten en ollut odottanut häneltä raskautta pitkään aikaan. Nyt sisällä jyllää jonkinsortin kateus häntä kohtaan vaikka toki olen myös iloinen hänen puolestaan.

Tämä tunne tulee todennäköisesti siitä että olen aina jotenkin marttyyrimäisesti ajattelut että haluan mieluummin matkustella ja tehdä palkkarahoilla itse mitä haluan. Kuulostaa kauhean itsekkäältä, tiedän. Nyt kuitenkin tajuan, että itseasiassa olen tainnutkin haluta lasta jo vähän aikaa. Muuten tuollainen tunne myllerrys ei olisi voinut roihahtaa, koska ystäväni ovat saaneet lapsia jo vuosia sitten enkä tuntenut niitä kohtaan yhtään mitään. Olen aina ollut ihminen joka ei juurikaan tunteile tai näytä tunteitaan ulospäin, ehkä tunteiden käsittelykin on ollut hankalaa minulle. Nyt mietin miten sanoa miehelle että voisin sittenkin niitä  lapsia haluta, koska on aina toitottanut hänelle siitä etten tosiaan mitään lapsia halua... :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun härkää sarvista vaan. Veikkaan että se ukkoskin voi olla mielissään loppujen lopuksi.

Vierailija
2/2 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsista voi kateutta voi tuntea. Ei se vielä tarkoita, että lapsi olisi teille oikea ratkaisu. Kypsyttele vielä hiljaa. Lapsia on helppo saada hyvään parisuhteeseen verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän