Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kummajainen/minttu

Vierailija
11.07.2020 |

Olen niin kummallisen näköinen nainen. Olen kasvoista ja kropastakin sen verran epäsymmetrinen, että näytän kaikista suunnista ihan eriltä.
Minulla on yksi ilme, missä olen sivuuttain ja humyilen ja näytän silloin oikeasti tosi kauniilta ja hoikalta. Toiselta puolelta kuvattuna näytän vähän pyöreältä, isonenäiseltä ja...no rumalta. Edestä päin näytän taas ihan eriltä!

Minulla on pyöreän ja neliön välimuotoiset kasvot ja vaikka olen hoikka tai vähintään normaalipainoinen, niin kasvoni näyttävät aina lihavilta. Kaikki kilot tulevat naamaan ja naamanmuoto muuttuu.
Hampaani taas on tasaiset hieman toiseen suuntaan vinot ja aiinä yhdessä kuvakulmassa ne näyttävät virheettomiltä. Edestäpäin kuvattuna ne näyttävät siltä että joku lyönyt sivusta päin nyrkillä naamaan ja hampaat taittuneet kivasti siinä mukana.

Otsikon mintulla viittaan räikköseen, joka näyttää aina eriltä ja häntä ei varmaan heti tunnistaisi edes kaupungilla. Minäkin olen sellainen ettei minua oikein tahdo kukaan tunnistaa. Olen kuvissa ja normaalielämässä ihan erinäköinen. Yksi työkaveri sanoi että katsoi instagramista että näytän ihan prinsessa madeleinelta. Ja katsoi sitten minua tarkasti...sanoi että kuvat olivat varmaan vanhoja :D poistin sitten koko somen koska en halua kuvata itseä muusta asennosta.

Onko täällä muita kummajaisia/minttuja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas paska ja huono provo. 🤣

Ei se kyllä siis mikään ihme olekaan, kun netissäkin käy niin paljon sairasta sakkia.

Btw: avatessani keskustelun luulin, että täällä puhutaan pahaa juuri minusta. 🙄😁

Vierailija
2/2 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvaa takaapäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme