Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Le Bureau, kuinka pian olette siitä kiinnostuneet?

Vierailija
11.07.2020 |

Aloitin katsomaan sitä eilen, yksi jakso on katsottuna. Ei vielä yhtään koukuttanut. Miten teillä, jotka olette siitä pitäneet, iskikö heti vai pitikö katsoa useampi jakso? Haluaisin innostua siitä, kun sitä on niin monta kautta katsottavana ja olisi aikaa. :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksanut katsoa ees ekaa loppuun joten kiinnostaa myös vastaukset.

Vierailija
2/15 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut melkein koko ensimmäisen kauden eikä ole vielä koukuttanut. Katson sitä kun odotan että kohta paranee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokan jakson jälkeen. Loput ekasta kaudesta katsottiin miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
4/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin yhdessä dekkariryhmässä monet sanoi että neljännen jakson jälkeen jäi koukkuun.

Vierailija
5/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kausi olikin vähän hidastempoinen ja enemmän psykologinen, toisella ja kolmannella on enemmän toimintaa ja neljännellä taas enemmän psykologista jännitystä. Vaihtelee kyllä kausien sisälläkin tuo koukuttavuuden aste, mutta täytyy sanoa että kokonaisuudessaan ollut hyvin viihdyttävä näin neljännelle kaudelle päässeenä.

Vierailija
6/15 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sarja mitä tv:stä olen koskaan katsonut. Koukkuun jäi kolmannesta tai neljännestä jaksosta. Sen jälkeen oli pakko katsoa monta jaksoa kerralla.

Vierailija
7/15 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittömästi ja katsoin ekat neljä kautta parissa viikossa ja vitoskauden viides päiväs. Paras sarja ikinä.

Vierailija
8/15 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jakson jälkeen ajattelin, että tässäkö tämä oli, mutta koska olin kuullut kehuja, jatkoin toka jaksolla. Sen jälkeen koukutuin. Nyt on ikävä sitä, kun ei ole enää katsottavaa, olen parissa kuukaudessa katsonut kaikki. Eka jaksossa ei meinannut päästä kärryille, ihmisetkin meni sekaisin. Mutta kyllä sekin selkeni. Pitää olla kiinnostunut ajankohtaisista asioista ja osata yhdistellä historiaan ja maailman tapahtumiin, niin on huomattavasti kiinnostavampi seurata. Lisäksi oli mukana se romanttinenkin puoli.

Ja plussaa, että ihmiset olivat hmisen näköisiä eikä mitään tusinanättejä.

Vierailija
9/15 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan heti eka jakson jälkeen. Hieno sarja!

Vierailija
10/15 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi jaksoa meni ennen kuin imaisi. Eka tuotantokausi oli sekava, paljon hahmoja eikä meinannut pysyä kärryillä. Toinen helpompi. Se nyt minulla loppumassa, jakso per pv lomalla katsotaan.

Vierailija
11/15 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno sarja, jäin koukkuun parin jakson jälkeen!

Kaikki kaudet katsottu läpi, jäi tosi tyhjä olo sarjan loputtua- sormet ristissä toivon vielä uutta kautta!

Iso suositus!

Vierailija
12/15 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava sarja, olen katsonut nyt kaikki viisi tuotantokautta.Jäin kyllä heti koukkuun, älykäs sarja.Paras sarja ikinä.Harmitaa vain kun ei ole enään katsottavaa jäljellä, pitänee katsoa uudelleen.

Vierailija
13/15 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka jakso, kolmatta ei voinut olla katsomatta jne. Kaikki 50 jaksoa katsottu. Paras sarja mitä oon nähnyt.

Vierailija
14/15 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikalailla heti koukutuin. Loistava sarja, nyt on kaikki 5 kautta katsottuna.

Vierailija
15/15 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin muutama eka jakso oli tylsä, sitten ekan kauden loppupuolelta jäin koukkuun. Toka kausi oli minusta jännittävä ja paljon nopeatempoisempi. Loppukaudet tuli katsottua aina parin jakson pätkinä. Nyt kaikki muut sarjat tuntuukin ihan tyhjänpäiväisiltä eikä oo mitään katsottavaa :/