Ensi viikolla Saksaan - minne te muut
Kommentit (59)
Töihin ajattelin mennä. Loma vasta elokuussa. Ei tulisi mieleenkään lähteä ulkomaille.
Täällä on oltu Italiassa jo melkein viikko. Kyllä olikin hienoa päästä etelään kamalan koronakevään jälkeen. 😎
Kaikki vaan joukolla ulkomaille niin saadaan varmuudella toinen korona-aalto Suomeen!
Piti lähteä jenkkeihin, piti tyytyä Kreikkaan.
Minä en mene mihinkään, koska olen vastuullinen enemmän kuin itsekäs. En halua tuoda Suomeen mitään pöpöjä mistään, joten pysyttelen toistaiseksi kotimaan kamaralla.
Teen kotiseutumatkan omassa kotikaupungissani. Täällä on paljon nähtävyyksiä, jotka eivät ole minulle tuttuja, vaikka olen asunut täällä vuosia.
Amsterdamiin täälläkin, mieheni luokse jota koronan takia nähnyt viimeksi jouluna (koska kevään matka peruuntui). Ei hävetä, on kova ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit pelkää koronaa.
Tervetuloa esittelemään itsesi tuolla nimellä elokuussa päivystyspuhelimeen.
Italiasta ja Itävallasta tuon uuden koronan :)
Ihme ettei kukaan matkusta Kiinaan.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit pelkää koronaa.
Huvittavaa porukkaa nuo hysteerikot. Ollaan isolla kaveriporukalla eletty ja juhlittu ihan normaalisti koko vuosi eikä ole kukaan saanut koronaa. Läskit ja vanhukset kuolee koronaan. Terveet ja timmit voi bailata ja treenata kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en mene mihinkään, koska olen vastuullinen enemmän kuin itsekäs. En halua tuoda Suomeen mitään pöpöjä mistään, joten pysyttelen toistaiseksi kotimaan kamaralla.
Tarviitko puhdistusainetta ja liinaa sädekehän kiinnitykseen? Voin postittaa.
Mutta sun pitää odottaa vähän, käyn reissun Latviassa ensin.
Nekin nuoret kuuluvat riskiryhmiin, joilla on esim. kasvain sun muita.
Itselläni on tälläinen tuttu, joten ajatelkaa edes häntä.
Tuskin ovat menossa mihinkään nämä kirjoittelijat.
Kunhan provoilevat muita ärsyttääkseeen, ja ärsyttääkseen erityisesti niitä, jotka varovat koronaa viimeisen päälle.
Kuka haluaa matkustella niin kaikin mokomin matkustelkaa, ei se muilta ole pois.
Toivottavaa olisi tietenkin pitää se karenssi matkojen jälkeen, mutta sitä ei juuri kukaan tee.
Ja eihän matkustelu tosiaankaan ole kielletty, joten miksi sitä pitää niin suuresti ja jatkuvasti täällä mainostaa ? Kertokaa miksi?
Syksyllä Kreikkaan täälläkin.