Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 2 vuotiaalle rauhallisemmat yöunet?

Vierailija
13.05.2013 |

Välillä alkaa niin väsyttää tuo rauhattomuus. Saattaa tulla sängystä keskellä yötä pois ja tulee minun viereeni katsomaan kun nukun. Tai pahimmillaan lähtee haahuilemaan ja etsimään leluja keskellä yötä! Tai sitten vain heräilee välillä mutta ei tahdo oikein nukahtaa uudestaan helposti.

Menee nukkumaan yleensä noin 21 ja herää 8 aikoihin. Päiväunet nukkuu puolenpäivän aikoihin, tunnista kahteen yleensä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole kenelläkään antaa vinkkejä?

Vierailija
2/2 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista!

Meillä hieman vajaa 2v tyttö ja olen todennut, että hän on kuin ystäväperheen koira siinä ominaisuudessa, että pystyy rauhoittumaan vasta kun "lauma" on koossa. Viime yönäkin heräsi ja kyseli veljensä perään. Rauhoittui kun vakuuttelin, että kaikki ovat kotona ja nukkumassa. Välillä olen ottanut syliin ja ollaan käyty katsomassa, että isi ja veli (jotka ovat sikeäunisia) ovat sängyissänsä ja sitten neitokainen rauhoittuu. Vaikeinta on silloin, kun joku perheenjäsenistä on vaikka yökylässä... Helpoimmin nukahtaa uudelleen tassuttelemalla, eli istun rauhassa sängyn vieressä käsi pepun päällä kunnes rauhoittuu ja sitten poistun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän