Vaatemerkkejä mitä käytät?
Itselläni Hilfiger,Only,Gant,Boss , Filippa K ja Sand. Näköjään nämä merkit tämän mamman kaapissa. Toki myös muita merkkejä satunnaisesti löytyy. Mitään sen suurempia perusteluja en osaa esittää, että miksi ko. merkit miellyttävät. Laatu ainakin kohdallaan lukuunottamatta Onlya.
Kommentit (14)
Fishbone, Peak Performance, H&M, Vila, Halti, Bench, Esprit tulivat ensimmäisenä mieleen. Itse en enää osta Onlyä, kun tuntuvat olevan huonompaa laatua kuin henkkamaukan.
Ostan suurimman osan vaatteista ulkomailta, esim. Hilfigerin vaatteet paljon edullisempia Yhdysvalloissa.Tuntuu että Suomessa myös vaatteet maksavat enemmän, ostan vaatteita suunnilleen näin:
-Yksiväriset perustopit ym. H&M
-Rintaliivit Lindex (yksi aivan täydellinen malli, muualta en ole löytänyt yhtä hyvin minun muotihini sopivia liivejä)
-Farkut (Suomessa) Onlysta
-Neuleet/paidat yleensä Esprit.
+Satunnaisia pikkuostoksia vähän sieltä sun täältä jos jotain sopivaa osuu kohdalle.
Gazoz, louco, xzavier peak performance, armani ja hillfiger... Bossin pukuja löytyy...
Hauskaa, miten tähän ketjuun satuillaan nyt ne vaatemerkit, mitä luullaan, että on coolia käyttää :D
Kysymys kai kuului, että mitä merkkejä käytät? Ei mitä luullaan omasta mielestä coolien ihmisten käyttävän. Eli mikä oli edellisen kirjoituksen pointti?
"tähän ketjuun satuillaan nyt ne vaatemerkit, mitä luullaan, että on coolia käyttää" Joo, joku Henkkamaukka ja Lindexhän nyt on kuuminta hottia, ja vain elintasorouvien saatavilla!
Mulla ei ole rahaa ja siksi pääasiassa H&M, mutta välillä olen rahoissa ostanut jopa D&G:tä. Gant ja Sand on mummomerkkejä :P
Käyttövaatteiksi Filippa K, Gant, Sand. "Yhdenillan rievut" Henkkamaukasta.
Teen itse - aina kysellään että " mistä boutiquesta noi on ja varmaan oli kalliita " :D
Minulla ei ole mitään ykkössuosikkia vaatemerkeissä, joten kaikkea löytyy vaatehuoneestani. Ostan osan uusina, osan esim. Facebook-kirppareilta. Eniten kai löytyy: H&M, Vila, ja Benetton.
Sitten on muutama tai enemmän merkeiltä Hilfiger, Your Face, Esprit... Laura Ashley, Tiger of Sweden, Mango ja Zara.
Louco ja gazoz suosituin itsellä....
Suurin osa vaatteistani on halpismerkeiltä. Enemmistönä H&M, Gina Tricot, Vila, Only, Vero Moda ja Zara. Joitain Nelly-rytkyjä löytyy myös. Seurailen trendejä, joten en halua käyttää kovin paljoa rahaa sellaisiin vaatteisiin, jotka ovat selkeästi muodissa vain hetken. Pitkäikäisemmistä vaatteista, kuten farkuista, ulkoiluvaatteista tai laadukkaista neuleista voin maksaa enemmän.
No jos rehellinen olen niin eniten on Bodenia ja Globalia. Sitten on Talbotsia, J.Crewia, Peter Hahnin neuleita, neuleita myös Replayltä, farkut NYDJ ja Gerry Weber, jotain yksittäistä Tiger of Swedeniltä, Jackpotilta ja Sandilta. Ja juu, täti olen hyvinkin, yli 50 on ikää.
Your Face, Ril's, Esprit, Gant, Sand, Gap, Vero Moda, H&M, KappAhl enemmistöinä. En osaa perustella myöskään, osuvat silmiin ja helppo hankkia (KappAhl ja H&M työpaikan vieressä, tulee hankittua paljon perustoppia niistä).