Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää haluaako mies vain seksiä vai jotain muutakin?

Vierailija
13.05.2013 |

Tilanne siis tämä, ollaan tunnettu työn puolesta vuoden. Baarissa noin pari kk sitten tämä mies viihtyi seurassani ja juteltiin koko ilta ja yö. Tässä kohtaa hän vähän silitteli mun hiuksiani, muuten ei mitään kummempaa keskustelujen ja tanssimisen lisäksi. Toisella kertaa tavattiin sattumalta ja olimme myöhemmin samassa baarissa. Tämän reissun jälkeen menin hänen luokseen ja meillä oli seksiä, hyvää sellaista. Olemme myös facebook-kavereita. Hän on jutellut kanssani facebookin välitykselä kahteen kertaan tämän seksin jälkeen. Hän on pyytänyt mua käymään, en silloin päässyt.

Mistähän tiedän haluaako hän vain seksiä? Voiko tällaista asiaa kysyä häneltä suoraan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 15:10"]

Entä voinko mä sanoa asian jotenkin siihen tyyliin, että en haluaisi harrastaa pelkästään seksiä kun vaarana on että ihastun tai tykästyn sinuun liikaa enkä vain osaa harrastaa pelkkää seksiä tunteettomasti. Miten mies voisi tuollaiseen suhtautua? Kun mä tiedän itseni, että alan ihastua häneen. Ja sitten se sattuu kovasti, jos hän ilmoittaakin jossain vaiheessa ettei halua mitään muuta kuin seksiä.

AP

[/quote]

miksi et usko mitä täällä jo sulle vastattiin? tapaat miestä muuten ja et mene sänkyyn uudestaan, ainakaan loppuun asti, ennen kuin olette tehneet yhdessä muutakin. vältät tämän sillä, että et yksinkertaisesti mene miehen kotiin tai pyydä häntä luoksesi. 

jos mies ei suostu tapaamaan sinua muuten, ei häntä kiinnosta sinussa muu kuin seksi. näin yksinkertaista se on.

kerrot jo itsekin, että sulle ei pelkkä seksi sovi, joten älä ryhdy siihen sen toivossa, että mies ihastuisi sinuun ajan myötä, jos teet kuten hän haluaa. 

Vierailija
22/22 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina kysyny suoraan. En mitenkään painostavasti, tai että toisen pitäs heti tietää, et misä "me" mennään. Vaan ihan kevyesti, että "ootko muuten millä mielellä täs liikkeellä. Kiinnostaako sua ihan yleisesti mahdollisesti parisuhde vai pelkkä kepeempi deittailu? Mä en yleensä mitään pelkkiä seksisuhteita harrasta, niin sillä kysyn :)"

.. Ei pitäs ahistaa ketään ja saa (yleensä) suoran vastauksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla