Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa hellevihaajat, miten te oikein nautitte kesästä näillä sateilla?! Ei pääse biitsille, ei terdelle, lapsia ei voi viedä huvipuistoon

Vierailija
11.07.2020 |

Kyhjötetään vain sisällä hupparit päällä ja kaikilla on pirun tylsää.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistot ja täyteen ahdetut biitsit, hyi hitto, sekä on sinun kesäsi kohokohta?

Minua ei saisi tommosiin ihmishelvetteihin vapaaehtoisesti.

Mikä sen kauniimpaa kuin kesäsade, vehreä maisema, raikas ilma JA kirsikkana kakun päällä -ihmisiä ei juuri missään.

Vierailija
22/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin mä ainakin kökin sisällä näillä keleillä kuin helteisellä auringonpaisteella. Kumpikin sää kun sellainen. ettei ulkona tee kamalasti mieli olla eikä siellä mitään voi tehdä mutta nyt ei sisällä ole tukahduttavan kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä on siedettävää.

Ei pysty nukkumaan, eikä elämään kun sisälämpötila nousee liian korkeaksi. En menisi terdelle enkä rannalle muutenkaan. Lapsetkin on jo aikuisia.

Vierailija
24/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse taas en ole toimintakykyinen helteellä, en voi muuta kuin maata sängyssä hikisenä ja odottaa että hellepäivät menee ohi ja ravata suihkussa. Jos olisi uima-allas sisällä/varjossa niin se olisi ihanteellisin paikka. En ole koskaan kestänyt auringonpaistetta ja vielä vähemmän nyt, sytostaattien jälkeen jäi niin pahat kuumat aallot päälle. Asunnossa on 26-29 astetta lämmintä kesällä, helteellä paha kun ei viilene edes yöksi. Inhoan auringonpaistetta eikä sädetettyä ihoa edes saa viedä aurinkoon. Inhoan sitä kun yölläkin aurinko paistaa, en saa nukuttua ja elimistö käy ylikierroksilla.

Minulle on kauhistus  jos pitäisi oleilla auringossa, en ymmärrä ihmisiä jotka esim. lukevat auringon paahteessa. Vaihdan aina ulkonakin kävelyreitillä varjon puolelle katua. Etelän lomilla minulla on ollut päivänvarjo mutta siltikin iho ei kestä sitä paahdetta viikkoa pidempään, varsinkin meriveteen tai edes merestä haihtuvaan suolaan ilmassa(laivoilla) yhdistettynä ihoni menee hirveään kuntoon

Ei-helteellä ja sateella voi elää normaalisti, touhuta, siivota, tehdä ruokaa, harrastaa, kuntoilla, ulkoilla, voi tehdä siis muutakin kuin maata alasti. Elokuun lämpimistä ja pimeistä öistä pidän, lämpö on siedettävää silloin kun aurinko ei porota yötä päivää. Rakastan uimista mutta sairauksien vuoksi en ole päässyt moneen vuoteen uimaan. Jos pääsisin niin sadesäälläkin on ihan mukava uida.

Vierailija
25/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sad Lisa kirjoitti:

Ei toki, minusta on hauskaa kävellä raittiissa, viileässä ilmassa, säädyllisesti pukeutuneita ihmisiä ympärilläni ja nauttia sateen ropinasta.

Parasta on ettei ulkona juurikaan ole ihmisiä ja ne jotka on osaa olla ihmisiksi ilman turhaa rääkymistä ja muuta mekastusta <3 Ihanaa.

Vierailija
26/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on toinen sadepäivä tällä viikolla. Muuten on ollut aurinkoista ja lämmintä n.20 astetta. Ei minua yksittäiset sadepäivät haittaa, tuleepa siivottua.

Enkä oikein ymmärrä sitä ajatusta, että jos ei pidä helteestä, niin silloin tietenkin rakastaa sadetta ja kylmää? Ilmeisesti helteiden rakastajien päät on pehmenneet niin kovasti, että kuvittelee olevan vain kaksi ääripäätä? Minä en todellakaan pidä helteistä, etenkään kun on töissä raksalla missä voi hupun alla olla lämmintä lähes 50 astetta. Mutta ei se tarkoita, että pitäisin jatkuvasta sateesta ja tuulestakaan. Paras on 20-23astetta, se on sopiva lämpötila, ettei ole tukahduttavan kuuma, vaan miellyttävän lämmin.

Vierailija
27/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun univelkoja pois, katselen telkkaria, lenkkeilen koiran kanssa metsässä sadetakki päällä, käyn ryhmäliikunnassa, järjestelen kotia ja hoidan sisäkasveja, selailen nettiä, tapaan miesystävää jommankumman luona tai kaupungilla, käyn kahvilassa ystävän kanssa... Olen tyytyväinen tällaisiin päiviin. Toki en ole hellevihaaja, vaan nautin täysillä myös kuumista päivistä kun niitä on. Minulle kaikkein tärkeintä on se, että on vehreää ja valoisaa, oli sitten helle- tai sateinen kesä.

Vierailija
28/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölhöt, eikö säässä ole muita vaihtoehtoja kuin +30 tai +15 ja sadetta? 😀 En tajua näitä aloituksia.

Vierailija
29/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt helvetti jos jolla on ihan koko kesä pilalla, kun pari viikkoa sataa enemmän. Missä muka sataa ihan koko ajan eikä voi ikinä mennä ulos. Oulussa on ollut sateista, mutta kyllä me ollaan käyty leikkipuistossa yms. koska ei se nyt koko aikaa sada. Nyt just oottelen, että lapset on syöneet loppuun ja sit lähdetään kaupungille. Aurinko paistaa, +19 ja pieni tuuli. Hyvin tarkenee t-paidalla.

Vierailija
30/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukala helle ei ole ihanaa, mutta kyllä Suomen lyhyen kesän toivoisi olevan lämmin. Eli +20 asteen tietämillä, juuri alle hellerajan, mutta lämmintä silti. Pitkä syksy ja talvi edessä, jaksaisi paremmin aurinkoisen ja lämpimän kesän jälkeen.

Vierailija
31/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helleviha tarkoita kuivuuden vihaa. Oikein mukava nyt kun 15-20 astetta, valoisaa ja kuivaa, ihan täydellinen sää tehdä kaikkea mistä tykkää ilman että on hiestä märkä!

Vierailija
32/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terdet ja biitsit on przeestä, mutta kyllä mä olen tällä viikolla istunut omalla pihalla ihan päivittäin (pl tänään) monta tuntia nauttimassa auringosta neuloen ja lukien. Olisi siis hyvin kerennyt sinne terdelle/biitsillekin mutta kun ei kiinnosta.

hki

Vierailija
33/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään sada yötä päivää.

Meilläpäin sää on ollut puoli pilvistä koko viikon. Noin +20 astetta. Välillä sataa, välillä paistaa aurinko.

Olen käynyt lenkillä, oikeasti on ollut ihana sää lenkkeilyyn. Ollaan oltu mökillä. Paljussa on ihana olla sateella ja viileällä säällä. Olen lukenut omassa rannassa kirjaa kun on paistanut aurinko. Olen vahingossa ruskettunutkin tällä viikolla kun en ole muistanut laittaa aurinkorasvaa kun on ollut viileämpää.

Mökillä on paistettu lettuja, kuuluu ehdottomasti kesään. Ollaan maalattu ulkona.

Vierailija
34/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 'hellevihaajan' tarvitse nauttia sateista. Kai nyt helteen ja sateen välillä on lukemattomia muitakin säitä.

Vierailija
35/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti tämmöisestä kesästä millään tavalla. Masentaa niin paljon etten kestä.

Vierailija
36/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsisi olla hellettä mutta VOISIKO TÄMÄ SADE LAKATA!!!!!

Vierailija
37/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy biitsillä, koska täällä ei ole, en terdellä, koska kylän ainoa kapakka ei kiinnosta ja lapseni ei pidä huvipuistoista.

Vierailija
38/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt helvetti jos jolla on ihan koko kesä pilalla, kun pari viikkoa sataa enemmän. Missä muka sataa ihan koko ajan eikä voi ikinä mennä ulos. Oulussa on ollut sateista, mutta kyllä me ollaan käyty leikkipuistossa yms. koska ei se nyt koko aikaa sada. Nyt just oottelen, että lapset on syöneet loppuun ja sit lähdetään kaupungille. Aurinko paistaa, +19 ja pieni tuuli. Hyvin tarkenee t-paidalla.

Sama pk-seudulla. Olen lomalla ja tällä viikolla on ollut ihanaa ulkoilla ihan keskellä päivääkin kun tarkenee hyvin t-paidassa ja vajaamittaisissa lahkeissa mutta ei tule kuuma eikä hiki. Tänään on sitten tällainen kunnon sadepäivä mutta sisällä on jees olla kun kämppä ei ole kuin huonosti lämmitetty sauna..

Vierailija
39/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään sada yötä päivää.

Meilläpäin sää on ollut puoli pilvistä koko viikon. Noin +20 astetta. Välillä sataa, välillä paistaa aurinko.

Olen käynyt lenkillä, oikeasti on ollut ihana sää lenkkeilyyn. Ollaan oltu mökillä. Paljussa on ihana olla sateella ja viileällä säällä. Olen lukenut omassa rannassa kirjaa kun on paistanut aurinko. Olen vahingossa ruskettunutkin tällä viikolla kun en ole muistanut laittaa aurinkorasvaa kun on ollut viileämpää.

Mökillä on paistettu lettuja, kuuluu ehdottomasti kesään. Ollaan maalattu ulkona.

Tulehan tänne Mikkeliin maalaamaan tai lillumaan paljuun! Monta päivää satanut max kymmenen minuutin tauoilla. 

Vierailija
40/98 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman minä tahtoisin tietää. Kirjan lukeminen huovan alla sohvan pohjalla on kivaa mutta se kuuluu syksyyn, kesällä pitäisi pystyä lukemaan tai vain makaamaan nurtsilla  aurinkotuolissa!  

Tämä!

Villasukat ja viltit kuuluu syksyyn ja talveen, ei heinäkuuhun. 

Täällä satanut joka päivä jossain välissä ja tuulee kylmästi järveltä. Masentaa kuin marraskuussa.

Jos sinä +15 asteessa tarvitset villasukkia niin mene lääkäriin, sinulla on jotain pahasti vialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan