Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vinkkejä uneen?

Vierailija
13.05.2013 |

Olen pari kuukautta nyt nukkunut kolmen neljän tunnin yöunia. Nukahdan illalla,nukun tunnin ja herään pirteänä. Valvon joitain tunteja ja kerkeän taas nukkumaan pari tuntia ennen herätystä. Nykyään ei edes iltaisin väsytä, vaan nukahdan yöllä, nukun pari tuntia. Viikonloppuisin nukun yhtä vähän, vaikka saisin nukkua. Olo alkaa olemaan kuin zombiella, elämä ei enää innosta, ja kaikki tuntuu tylsältä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.nyyti.fi/elamantaitokurssi/opi-elamantaitoa/hyva-arki/uni-ja-lepo/vinkkeja-hyvaan-uneen/

Minulle yleensä toimii joku kirja tai sudoku tms. Jos tuo vaiva jatkuu niin kannattaa kääntyä lääkärin puoleen. Apteekista ja terveyskaupoista voi saada myös neuvoja ja yrttivalmisteita, joilla väsyttävä vaikutus.

Vierailija
2/5 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on noi linkin vinkit käytössä,mutta ei tepsi.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtamislääkkeet? Itselläni ei tosin toimi. On kuulema niin vilkkaat aivot että ei ole vielä edes unilääkettä minulle (terveyskeskuksessa sanottiin näin). Mutta sinuna kokeilisin. 

Vierailija
4/5 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 18:13"]

Nukahtamislääkkeet? Itselläni ei tosin toimi. On kuulema niin vilkkaat aivot että ei ole vielä edes unilääkettä minulle (terveyskeskuksessa sanottiin näin). Mutta sinuna kokeilisin. 

[/quote]

Mullekaan nukahtamislääkkeet ei toimi. Sairastan tosin myös masennusta, joten siitä syystä minulle on sopinut unilääkkeeksi erittäin hyvin ketipinor. Teho ei vähene lainkaan.

Vierailija
5/5 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaan,jos joku osaisi neuvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän