Vierailija

Mies on sanonut mulle viime kuukausina useampaan otteeseen ihan tosissaan, että olen kyltymätön ja seksihullu. Syynä tähän on se, että olen ehdottanut seksiä tänä vuonna varmaan noin 10-15 kertaa. Viimeisen kuukauden aikana muistaakseni 2-3 kertaa. Näistä kaikista kerroista ehdotukset ovat johtaneet seksiin korkeintaan 4-5 kertaa. Koko keväänä.

Minun mielestäni meillä on tosi vähän seksiä. Mies on ihan tosissaan sitä mieltä, että minä olen joku seksihullu. Kun haluaisin seksiä ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa.

Mikä muitten mielestä on liian paljon seksiä? Miehen mielestä teen aloitteita liian usein (en siis edes kerta viikkoon kuitenkaan). Hänen mielestään esim kerta viikkoon on tosi paljon. Niin usein meillä ei tosin ole koskaan seksiä ollut.

Kommentit (14)

Näinhän se ikävä kyllä on, mitä 2 ja 3 jo sanoivat. 

Kyltymätön on mun mielestä sellainen, joka haluaa seksiä heti edellisen session perään, siis useita kertoja päivässä joka päivä. Tuo teidän määrä ei kyltymätöntä ole nähnytkään. Harmi, että sinulla on mies, jolla on hyvin alhainen libido. Ei kai tuohon mikään auta, on vain mentävä sitten omin käsin onneen useammin. 

Hei, myös minä olen nymfo mieheni mielestä, kun mulle ei riitä seksi kerran kuussa. Pakkohan hänen on jotenkin kuitata riittämättömyytensä...

Blune

Jokainen voi olla asiasta ihan eri mieltä ja hyvä näin, omasta mielestäni noin 5-7 kertaa viikossa on hyvä, pitää kummalakin mielen virkeenä ja posket punaisina 😊

N33M20

Jos tuolla yrittämisellä on kyltymätön ja seksihullu niin minä olen kai jo aivan sairas. :D Ajattelin, että tässä ketjun aloittaja kertoisi haluavansa seksiä monesti päivässä. Itse tykkään saada miestäni 1-4 kertaa yleensä. Joskus kun ollut taukoa niin 6 kertaakaan ei ole mahdottomuus. :)
Mielestäni aloittajan haluama seksimäärä on kohtuullinen ja tuntuu hullulta jos ei saa vastakaikua tuolla tahdilla. :(

Vierailija

Itse haluan pari kertaa päivässä.
Joskus pakko pitää taukoa, kun kierron ajankohdasta riippuen pitäisi käyttää liukkaria, ja haluan vain välillä pikaista ja nopeaa tykitystä pilluuni.
Jos saisi muutamaa eri miestä samana päivänä, harrastaisin todennäköisesti seksiä useamminkin. ;)

irstailija

Meillä harrastetaan seksiä 2-4 kertaa kuussa. Mutta rajua sellaista, pysytään näissä. Vaimoni melkein pyörtyy aina sekstaillessaM50+.

N41

Taidan olla sitten seksihullu itsekin ; ) Hyvä määrä on kerta päivässä ja oikein kivoina päivinä 2x. Jo 3pv tauko alkaa aiheuttaa harmitusta.

Vierailija

Samaa olen kuullut kun haluaisin seksiä suurin piirtein joka päivä. Miehelleni kuulemma riittäisi hyvin kerran viikossa. No me olemme pystyneet keskustelemaan tästä ja päädyimme kompromissiin. Molemmat joustaa eli meillä on seksiä noin kolme kertaa viikossa.
En koe itseäni kyltymättömäksi tai nymfomaaniksi. Rakastan ja haluan miestäni ja mulle ykkösjuttu on tyydyttää hänet miten hän ikinä haluaa. En siis jaa muille.
Muutaman kerran kuukaudessa on kyllä minusta tosi vähän.

Vierailija

Nymfiksellä on aina mulkku mielessä. Panon jälkeen ei mene kuin muutama minuutti niin taas on munassa kiinni. Ei todellakaan ole vaimoainesta. Kun selkänsä kääntää, niin jo on pillua tarjoamassa ensimmäiselle vastaantulijalle. Miesporukassa alkaa heti armoton flirtti. Nattii siitäkin.

tinteriäenkäytä

kyllä akttiivisten avionaisten ja -miesten pitäs jotenkin kohdata eikä viileiden velttojen naisten kanssa joutuisi viriili mies pelehtimään, millä keinolla haku päälle?

N33M20

Vierailija kirjoitti:
Nymfiksellä on aina mulkku mielessä. Panon jälkeen ei mene kuin muutama minuutti niin taas on munassa kiinni. Ei todellakaan ole vaimoainesta. Kun selkänsä kääntää, niin jo on pillua tarjoamassa ensimmäiselle vastaantulijalle. Miesporukassa alkaa heti armoton flirtti. Nattii siitäkin.

Eihän se välttämättä tarkoita, että pettäisi vaikka on kovat halut. Itse haluan päivittäin ja monesti useamman kerrankin. Seksi mielessä monta kertaa päivässä, mutta siltikään en petä ja pystyn olla ilman seksiä pitempäänkin jos oma mies ei ole saatavilla. Ei se kivaa ole ja haluttaisi hirveästi, mutta rakastan miestäni ja hillitsen himoni, oikeastaan en edes ajattele muita miehiä vaihtoehtoina seksikumppaniksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat