Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään n. 4 -vuotiaan tytön jolla oli järkyttävät silmäpussit

Vierailija
12.05.2013 |

Järkyttävää... en ole ikinä nähnyt niin nuorella niin suuria ja tummia silmänalusia... :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa :-( Tee ls-ilmo!

Vierailija
2/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergisella lapsella voi olla aika pahat. Siis silloin kun on reaktio päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, kyseessä varmaan allerginen lapsi, joten turhaa päivittelet.

Vierailija
4/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ulkoiluttaa pientä lasta, jolla on esim. kova kortisonilääkitys tai jokin aineenvaihduntasairaus. Lapsi voi olla pirteä, mutta ulkonäkö voi todellakin olla jollekin ääliölle ihan liikaa.

Mutta älä huoli ap, lapsi ihan varmasti tajusi pelkästä tuijotuksestasi, että olet tyhmä. Hän ei omalle sairaudelleen voi mitään.

Vierailija
5/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain ne muuten on ihan perinnölliset. Minäkin kun katson omia lapsuuskuviani, niin minulla on isot silmäpussit joiden alla 2 vaakasuoraa pitkää ryppyä. Tosiaan jo 4-vuotiaana. En ole ollut mitenkään sairas enkä allerginenkaan, on vaan peritty ominaisuus.

Vierailija
6/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 7-kuisella vauvallani on välillä aikamoiset silmäpussit. En mä vain saa sitä nukkumaan enempää kuin nyt nukkuu, 12-13h vuorokaudessa.

Vierailija
7/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsena ihan j_ä_r_k_y_t_t_ä_v_ä_t silmäpussit, varsinkin keväällä kun allergia vaivasi, niin paheni vielä. Valitettavasti minulla on syntymälahjaksi saatu isot ja tummat silmäpussit, jotka vielä alkukeväästä alkavat turvota mukavasti oliko se nyt pajun kukinnan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä