Olipa kyllä äitienpäivä...
Mies etukäteen kyseli tosi paljon, mitä kaikkea haluaisin äitienpäivälahjaksi/-ohjelmaksi jne. Toivoin vain, ettei minun tarvitsisi stressata kotitöistä tai ruoanlaitosta ja etten kaipaa mitään kovin suurta tai kallista. Mies sitten näytti tosiaan ottavan onkeensa ohjeistani...
Sain lahjaksi kortin, jossa luki, että lahjaksi saan viettää illan jonkun kaverini kanssa SYYSKUUSSA, kun vauvamme on vuoden. Wohou.
Ruoanlaitosta ei tosiaan ole tarvinnut stressata, mutta eipä ole stressannut hänkään. Aamupalan (jonka hän oli kattanut pöytään <3) jälkeen hän muisti, että huomiseksi pitää vielä tehdä töitä ja on siitä asti istunut tietokoneella. Meillä ei ole syöty mitään kunnollista tänään.
No, olihan se aamiainen kuitenkin ihan kiva :D
Kommentit (2)
Siis etkö muuten saa viettää iltaa kavereiden kanssa, kuin vain kun mies antaa luvan?? Eli seuraavan kerran syyskuussa?? Omalle kohdalleni tuo ei kyllä olisi ollut kovin mieluinen lahja, olisin repinyt lippusen ja todennut että vietän aikaa kavereiden kanssa silloin kun itse haluan.
Käy nyt ihmeessä kopauttamassa ukkoa olkapäähän tai kevyesti kalauttamassa kaulimella ja tiedustele, että onko kohta tulossa jotain pötyä pöytään. Minä laittaisin kyllä käyntiin neuvottelut myöskin siitä, että kaverin kanssa saisi viettää illan jo TOUKOKUUSSA ja tasaisin väliajon siitä eteenpäinkin.