Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille miehen uskottomuus aiheutti sairaalloisen ulkonäkökriisin?

Vierailija
12.05.2013 |

Miehen uskottomuus romutti naiseuteni täysin. Koin olevani ruma, eoäseksikäs ja vastenmielinen. Halusin muuttua, koska inho omaa ulkonäköä kohtaan oli sietämätön. Tuhosin kaikki vanhat vaatteet, korut, kaikki. Vaihdoin hiustyyliä, aloitin treenamisen. Juoksen, zumbaan, karppaan. Hoidan ihoani ja uökonäköäni tunteja viikossa. Thän uppoaa myös runsaasti rahaa.

En nauti seksistä mieheni kanssa, emme katso edes tv.tä yhdessä, sillä koen olevani vertailun kohde siellä näkyvien naisten suhteen.

Emme pysty puhumaan asiasta. Mies ei myönnä, halua käsitellä tapahtunutta, vaikka jäi ns. rysän päältä kiinni.

Olen luonnollisesti väsynyt tähän. Ja tätä on jatkunut jo vuoden. Mitä enemmän mies joskus yrittää kehua, sitä enemmän halveksin häntä. Itsetuntoni ei riitä eroprosessiin.

Joku vastaavaa kokenut tai muuten hyviä näkökulmia omaava voisi kertoa, miten tästä voi päästä yli? Kiitos.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sun ois nyt tärkeetä päästä puhumaan miehesi kanssa. Mikä mies se tollanen on joka pakoilee vastuutaan? Sanot lujasti, että nyt puhutaan tai sitten mennään terapiaan ja puhutaan tai sitten erotaan, sillä sinä et enää jaksa asian kanssa.

Ymmärrän toimintasi ja mitään narsistista tuossa ei ole - päin vastoin!! Itse olen sikäli elänyt samaa vaihetta, että osittain tiedän mitä tunnet. Mieheni ei pettänyt (tietääkseni ja omien sanojensa mukaan) mutta ei vaan halunnut kanssani seksiä tai mitään muutakaan läheisyytt muutaman vuoden ajan kuin max kerran vuodessa. Tuo sai epäilemään ulkonäköäni, vaikka aina hoikka ja ihan ok näköinen olen ollutkin. Mutta aloin siis laillasi liikkumaan enemmän, vaihdoin hiustyyliä, otin kestopigmentoinnin yläluomiin ja maltilliset ripsipidennykset. Hoidan ihoani ja vartaloani säännöllisesti ja siihen todella menee rahaa. Mutta....itsetunto kummasti kokeni ja mieskin alkoi jopa osoittamaan taas kiinnostustaan....tosin itse olen jo tässö 3v aikana ehtinyt ihastua erääseen työn kautta tuttuun mieheen, sillä kohonneen itsetunnon myötä olen alkanut saada valtavasti huomionostoituksia miehiltä (mikä ei kylläkään minua kauheasti ilahduta, vaan lähinnä vaivaannuttaa suht ujo kun olen. Ainoastaa yhden miehen huomiota olisin ollut vailla.

Vierailija
22/23 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä rakas, minulla kävi siinä mielessä sama, että miehen petettyä jo voitetuksi luultu syömishäiriö palasi. Olen parantunut ja mieskin on ex, mutta ymmärrän täysin tuon sinun mielentilasi. Nyt, liki 40-vuotiaana en usko, että tuo voisi toistua, mutta silloin 20 + iässä se oli ihan totaalista.

Pyyhitään perseet noiden narsistihuutelijoiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 13:37"]

Kyllä toi sun ulkonäkökeskeisyys, ja se on lievästi sanottu kun lukee sun aloitusviestin, kuulostaa aika narsistiselta.

Narsismi ( saks. Narzissmus <  kr. Narkissos) tarkoittaa itserakkautta, -ihailua ja  viettienergian kohdistumista omaan itseen.

[/quote]Miten vitun tyhmä ihminen voikaan olla.. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän