Oletko synnyttänyt Naistenklinikalla nyt
Oletko synnyttänyt Naistenklinikalla nyt remontin aikaan? Millaista oli, miten toimi, kuinka paljon väkeä? Olitko riskisynnyttäjä vai et? Onko siellä perhehuoneita ollenkaan? Monen hengen huoneita lapsivuodeosastolla on?
Ja ekstrakysymys: onko Kättärilläkään nyt perhehuoneita?
Kommentit (10)
Kiitos 6. Lisää kokemuksia? Onko kukaan hakeutunut sinne, vaikkei ole sinne sovittua synnytystä?
Minä synnytin siellä, en ole riskisynnyttäjä. Kolmas lapsi, tapahtui heinäkuussa.
Oma neuvolan th:ni vinkkasi, että sinne voi hyvinkin päästä ja onneksi pääsin.
Eikös se ole suljettu remontin ajaksi? Synnyttäjät ohjataan kättärille ja Jorviin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:28"]Eikös se ole suljettu remontin ajaksi? Synnyttäjät ohjataan kättärille ja Jorviin. [/quote]
Ei ole suljettu mutta remontista johtuen Naikkarilla hoidetaan pääasiassa riskiraskauksia ja suunniteltuja sektioita, normisynnyttäjät ohjataan Jorviin ja Kättärille.
Omaa kokemusta ei ole mutta kaveri synnytti kesäkuussa Naikkarilla, perhehuoneessa olivat eli kyllä niitä on edelleen käytössä, samoin käsittääkseni Kättärillä ja Jorvissa ainakin on, sinne ollaan me menossa.
Naikkarin remontin takia kapasiteettia on lisätty jonkin verran muissa sairaaloissa ja Naikkarin kätilöitä on siirtynyt niihin.
Synnytin kesäkuussa nkl:lla. Hyvin toimi väistötilat, tosi hieno synnytyssali ja valvontaostot. Mä sain olla kolmen hengen huoneessa yksin neljä päivää. Suht paljon populaa mutta näemmä väljää petipaikoissa. Olin riskisynnyttäjä ja synnytys suunniteltu nkl:lle
6 jatkaa.. Oli normaali alatiesynnytys. Henkilökunta jne tosi mahtavaa. Kuulin, että lähinnä vanhat konkarit paikalla koska rislisynnytykset on keskitetty sinne. vuodeostastolla huomaa et on vanhatvtilat, muuten väistätilat uutta ja priimaa
Up